Misschien genereert het uploaden via SF zelf meer dataverkeer (en meerdere inkomsten) voor Nexus?
Eerder meer kosten, Adelante. Ik zie het probleem ook niet, maar Sergio zal er wel een goede reden voor hebben. Het zou mooi zijn als hij deze ook met ons deelt, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
vreemd verhaal idd.. laat de feiten maar komen dan
Zoals gebruikelijk laat moderator sergio wederom niets horen.Ik denk dat ik over dit hele gedoe en het zwijgen van maar eens iets ga zeggen.En als mij dat een ip ban oplevert dan is dat maar zo.
Toch zie ik jou vrijwel als enige constant roepen over "eeuwig gezwijg" en een "forumspook". Die overfocus creëer je zelf. Termen als "slappe vaatdoek" doen mij vermoeden dat je je emotie voor je laat denken. Jammer dat we het niet zakelijk kunnen houden.De moderators en beheerders hebben SF niet als betaalde baan, ik dus ook niet. Ik heb niet altijd in de gelegenheid direct ergens een reactie op te geven, in veel gevallen acht ik dat ook niet noodzakelijk. De moderators dienen het beleid uit te voeren en kunnen in sommige gevallen daar toelichting op geven. Het is zeker niet zo dat iedere moderator voor iedere klik verantwoording moet afleggen aan de gebruikers. Moderators leggen verantwoording af aan Nexus. Sim-pel.
Klinkt niet best Sergio, als je al het werkt van Nexus op moet knappen..
Ik zal wel een ontzettende onbenul zijn, maar nu heb ik foto's gemaakt voor SF, hoe verklein ik die zodat ik ze kan uploaden? Iemand?