Auteur Topic: Sneakers  (gelezen 73588 keer)

Offline Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Gepost op: 22 november 2004, 15:35:30 »
Ik weet niet of ik nu heel veel mensen voor het hoofd stoot, maar dragen jullie ook sneakers? Of is dat verboden als je niet aan het sporten bent? :D

Puma heeft namelijk wel stijlvolle sneakers, ze zijn ontworpen door Alexander van Slobbe en zijn naar mijn mening erg leuk. Wel met leren zool dus sporten zit er niet in.
Ook mooi zijn sommige Puma's op de site www.96hours.com, althans als je geen aversie tegen sneakers hebt.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Sneakers
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2004, 17:10:03 »
Citaat van: "Guillaume"
Ik weet niet of ik nu heel veel mensen voor het hoofd stoot, maar dragen jullie ook sneakers? Of is dat verboden als je niet aan het sporten bent? :D

Puma heeft namelijk wel stijlvolle sneakers, ze zijn ontworpen door Alexander van Slobbe en zijn naar mijn mening erg leuk. Wel met leren zool dus sporten zit er niet in.
Ook mooi zijn sommige Puma's op de site www.96hours.com, althans als je geen aversie tegen sneakers hebt.

Site werkt niet.. :?
Niets mis met sneakers, heb ook een aantal paar. Ze zijn leuk voor af en toe casual gebruik of tijdens het uitgaan. Maar, uiteindelijk draag ik toch liever 'nette' schoenen.

Huey

• Gast
Sneakers
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2004, 17:11:48 »
Ik heb een paar sneakers van Tod's lopen heerlijk. Maar verder draag ik eigenlijk nooit meer sneakers. Hooguit sportschoenen tijdens het sporten :D

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2004, 17:12:32 »
Citaat van: "Huey"
Ik heb een paar sneakers van Tod's lopen heerlijk. Maar verder draag ik eigenlijk nooit meer sneakers. Hooguit sportschoenen tijdens het sporten :D

Wacht nog steeds op de foto's van jou Tod's! :)

Huey

• Gast
Sneakers
« Reactie #4 Gepost op: 22 november 2004, 17:14:38 »
Citaat van: "Bonne"

Wacht nog steeds op de foto's van jou Tod's! :)

Vergeet het steeds, dat is de pest met een kamer waar je weinig bent  :oops:  Ik heb daar een aantal paar schoenen staan bijvoorbeeld die ik nooit meer draag  :oops:

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2004, 17:16:15 »

Vergeet het steeds, dat is de pest met een kamer waar je weinig bent  :oops:  Ik heb daar een aantal paar schoenen staan bijvoorbeeld die ik nooit meer draag  :oops:

Maakt niet uit, maar ik hoop dat je ze een keer kan posten, want ben wel benieuwd!

Offline Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Sneakers
« Reactie #6 Gepost op: 22 november 2004, 18:36:49 »

Site werkt niet.. :?
Niets mis met sneakers, heb ook een aantal paar. Ze zijn leuk voor af en toe casual gebruik of tijdens het uitgaan. Maar, uiteindelijk draag ik toch liever 'nette' schoenen.

moet je het eens proberen op www.96hours.com dus zonder de komma die er nu aan vast zit

ik draag wel sneakers. Puma's en allstars maar ja heb ook nog niet echt een gardarobe die bol staat van de pakken en dure schoenen

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #7 Gepost op: 22 november 2004, 19:06:13 »
Toen ik nog in m'n surftijd zat droeg ik alleen maar sneakers (reef, Globe, Vans e.d.) Nu heb ik nog steeds een paar Reefs die ik nog steeds met plezier draag.
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #8 Gepost op: 22 november 2004, 19:06:14 »
jaguar puma achtige schoenen...die hoge....ik verlaag me nog net niet tot de echte puma's  :wink:  :wink:

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sneakers
« Reactie #9 Gepost op: 22 november 2004, 19:17:32 »
Ik heb geen sneakers.. maar als, dan zouden het Santoni's worden ;). Uit de Club collectie.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Offline Guillaume

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #10 Gepost op: 23 november 2004, 14:05:23 »
Ik denk dat het dragen van sneakers ook wel redelijk leeftijdsafhankelijk is. 40+ers op sneakers ziet er nooit zo geweldig uit. Ik vermoed dat ik later ook alleen 'echte' schoenen ga dragen.
e do not make mistakes. We have happy accidents.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #11 Gepost op: 23 november 2004, 15:59:23 »
Ik denk dat het dragen van sneakers ook wel redelijk leeftijdsafhankelijk is. 40+ers op sneakers ziet er nooit zo geweldig uit. Ik vermoed dat ik later ook alleen 'echte' schoenen ga dragen.

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je sommige 'ouderen' op sneakers ziet lopen, is het toch een raar gezicht en ziet het er vaak niet uit. Daar zou een verbod op moeten komen. :P

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Sneakers
« Reactie #12 Gepost op: 23 november 2004, 16:18:19 »
Citaat van: "Chris"
jaguar puma achtige schoenen...die hoge....ik verlaag me nog net niet tot de echte puma's  :wink:  :wink:

race-schoenen bedoel je denk ik.... zou ik niet voor jaguars gaan
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Offline Solitarias

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #13 Gepost op: 23 november 2004, 16:22:18 »
Hangt geheel van je outfit, plaats en gelegenheid af.  Maar ik draag iha niet zo vaak sneakers, je krijgt er zweetvoeten van.
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Offline Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #14 Gepost op: 23 november 2004, 17:38:39 »
Ik heb totaal geen last van zweetvoeten in sneakers eerlijk gezegd... Je moet ze net als nette schoenen gewoon niet elke dag dragen ;)

Ik vind de sneakers van Asics fijn, evenals Bikkembergs maar daar ga ik geen hele collectie van aanleggen...
size=9]"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner[/size]

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #15 Gepost op: 23 november 2004, 19:00:43 »

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je sommige 'ouderen' op sneakers ziet lopen, is het toch een raar gezicht en ziet het er vaak niet uit. Daar zou een verbod op moeten komen. :P

Vaders met sneakers en zo'n driekwartbroek  :oops:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #16 Gepost op: 23 november 2004, 19:12:04 »
Heb 2 paar Gucci's, en ik vind ze heerlijk lopen. Heb ook echt een paar prachtige Dior sneakers gezien. Dior Homme by Hedi Slimane.
Verder heb ik nog een paar Paul Smith sneakers.

Ik vind het lekker lopen, en mooi combineren met jeans.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #17 Gepost op: 23 november 2004, 23:32:30 »
Citaat van: "Vodka"

Hahaha, verschrikkelijk.
Vooral Amerikanen kunnen hier wat van... :?

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #18 Gepost op: 23 november 2004, 23:35:48 »
Citaat van: "Vodka"

Hahaha, verschrikkelijk.
Vooral Amerikanen kunnen hier wat van... :?

Mooie quote van YvRA:
Citaat
In kleding en stijlgevoelige landen als Engeland en Italië fronst men tot op de dag van vandaag de wenkbrauwen bij het leeglopen van een bus vol Amerikaanse toeristen. Met rood verbrande melkflessen, drillende billen en moddervette dijen kruist de 'yank' schaamteloos door Europa.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #19 Gepost op: 23 november 2004, 23:37:04 »
Citaat van: "Nexus"
Mooie quote van YvRA:
Citaat
In kleding en stijlgevoelige landen als Engeland en Italië fronst men tot op de dag van vandaag de wenkbrauwen bij het leeglopen van een bus vol Amerikaanse toeristen. Met rood verbrande melkflessen, drillende billen en moddervette dijen kruist de 'yank' schaamteloos door Europa.

Hahaha, super quote, zo herkenbaar...
Zullen die mensen het dan nooit leren?

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #20 Gepost op: 24 november 2004, 10:34:39 »
en wat te denken van de japaners+camera's... :lol:

Offline Niels

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2004, 04:13:13 »
Loop zelf nog geregeld op mijn afgetrapte Van Bommels uit de Beneton raceteam serie. De schoenen die destijds voor dat raceteam zijn gemaakt, maar dan de instappers. (herkenbaar is deze serie aan de hoge opstaande rubberen rand aan de neus en de aparte zool.

http://www.vanbommel.nl/img/1030.jpg

Hebben hier iets van weg, alleen dus instappers, en op de hak zitten rubberen punten, ipv die balkjes

Offline Jaap-Wim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #22 Gepost op: 12 april 2005, 10:35:38 »
Mijn meest gedragen schoen is toch wel de All-star :). Ben er mee opgegroeid en zal ze ook nog wel een paar jaar blijven dragen  8)

Romaé

• Gast
Sneakers
« Reactie #23 Gepost op: 12 april 2005, 11:22:32 »
Citaat van: "ruby tuesday"
Heb 2 paar Gucci's, en ik vind ze heerlijk lopen. Heb ook echt een paar prachtige Dior sneakers gezien. Dior Homme by Hedi Slimane.
Verder heb ik nog een paar Paul Smith sneakers.

Ik vind het lekker lopen, en mooi combineren met jeans.

hoe zien die slimane's eruit?

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #24 Gepost op: 12 april 2005, 16:31:01 »
Dior-> moeilijk uit te leggen, ze verkopen ze in amsterdam bij shoeballoo in de Leids.str volgens mij.. meestal beetje creme kleurig of wit. ergens staat er nog een foto van op dit forum gepost door Rijk..

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #25 Gepost op: 12 april 2005, 16:48:40 »
heb ff gezocht, en dit zijn ze als de link het doet..:

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?t=424&postdays=0&postorder=asc&start=25

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sneakers
« Reactie #26 Gepost op: 12 april 2005, 16:49:24 »
ej, hij doet het..

Offline Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hét sneaker-topic
« Reactie #27 Gepost op: 03 juni 2005, 17:42:23 »
Tijd om weer eens te gaan vloeken in de kerk :P

Ik draag meestal jeans en ben op zoek naar een paar schoenen voor eronder. Santoni's passen vas wel maar ik denk meer aan sneakers. Echter moeten deze niet teveel op sportschoenen lijken.

Iemand tips? Moeten uiteraard wel stijlvol zijn ;)

Misschien Botticelli of zo. Had vroeger wel aardige schoenen. Bikkembergs vind ik dan weer te "sportief".

Huey

• Gast
Hét sneaker-topic
« Reactie #28 Gepost op: 03 juni 2005, 17:42:59 »
Santoni sneakers ;)

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hét sneaker-topic
« Reactie #29 Gepost op: 03 juni 2005, 17:43:19 »
Kowalski misschien