Er was geen algemeen Breuer topic en geen topic over casual hemden. Deze kreeg ik(en vele anderen hier) deze middag op mijn mail. Ik vind ze wel het vermelden waard en we hebben er gelijk een casual hemden topic bij waar vele merken in passen.
Zo een shirt zoek ik nog, enig idee waar dit merk te koop is?
Casual hemden, dan moet ik aan Hydrogen denken.
Iemand nog andere leuke toevoegingen qua casual hemden richting het voorjaar?
Kruisbestuiving tussen een polo en een shirt (halve knopenlijst, shirtmanchetten, pique stof) is ook een optie.
Nou vooruit dan:Heb bij Heerlijk een paar maanden terug een mooi linnen blacklabel shirt mogen aanschouwen. Geloof dat het shirt van Alexander zelf was. Het was appeltjes groen erg gaaf, een Kermit shirt. Top op een spijkerbroek volgens mij.
Ik heb nu als test bij mijn Black Label atelier zo'n shirtpolo (Fedeli/Hydrogen) in bestelling. Even afwachten, maar lijkt me heel gaaf! Blauw wit gestreepte grove katoen voor gekozen.
bij dat shirt kan ik me weinig voorstellen, de rest klinkt veelbelovend. vooral de espadrilles
Denim/chambray hemden. Maar daar moet je van houden.Kruisbestuiving tussen een polo en een shirt (halve knopenlijst, shirtmanchetten, pique stof) is ook een optie.
Citaat van: "Daedalus"Denim/chambray hemden. Maar daar moet je van houden.Kruisbestuiving tussen een polo en een shirt (halve knopenlijst, shirtmanchetten, pique stof) is ook een optie.Wil ik ook wel hebben. Leuk om te zien dat NvN iets in die richting gaat doen, maar is dat grove katoen hetzelfde als de bij een polo gebruikelijke pique stof?
Die boord ziet er ook echt super uit. Welk merk zou hij dragen, Fedeli?
Citaat van: "Daedalus"Kruisbestuiving tussen een polo en een shirt (halve knopenlijst, shirtmanchetten, pique stof) is ook een optie.À la het welbekende Hydrogen shirt. Fedeli wil zoiets geloof ik ook weleens hebben.
Citaat van: "Jesper"Citaat van: "Daedalus"Kruisbestuiving tussen een polo en een shirt (halve knopenlijst, shirtmanchetten, pique stof) is ook een optie.À la het welbekende Hydrogen shirt. Fedeli wil zoiets geloof ik ook weleens hebben.Linnen kan ook, of gewoon katoen. Zag een pic van T4phage met zo'n ding van Matuzzo. Mooi hoor.
Ik ben benieuwd, zo'n model als in de foto van Bogart erg fraai,weer eens wat anders.