ik kan jullie verzekeren dat het puur informatief is. Het was meer bedoeld voor jullie eigen genoegdoening, dat is als Boss niet te min voor jullie is. Ik zag het zeg maar als mijn eerste goede daad voor dit forum. Werk er alleen in het weekend, ik schiet er dus niet echt mee op als jullie massaal naar Roermond afreizen, en ben ook niet bepaalt het type kontlikker die het hierop zet zodat ik het daarna borstkloppend tegen mn baas kan vertellen.
Tis toch fijn om te weten, samplesale... ik bedoel, Santoni's zijn heerlijk, maar een paar Boss Selections voor 79euro laat ik niet liggen.
Dus heren, zie me alstublieft niet als een of andere slemielige verkoper die op deze manier zijn waar probeert te slijten. Excuses dat het wellicht zo overkwam.
Ik weet dat het offtoppic is, maar ik stel me bij deze ook ff voor. De naam is Pavle Boskovic. Ben 24jaar, studeer Marketing Management aan de UvT en werk in de weekenden bij Boss in Roermond en van tijd tot tijd sta ik in de keuken bij eetcafe de Thuys in Eindhoven (of is dit weer sluikreclame!?

). Ben lid geworden om wijzer te worden in de wondere wereld van de mannenmode en wellicht mensen te ontmoeten met dezelfde passie.
vragen?