Vandaag geweest, santoni ed in speciaal rek, daar staan gewoon prijzen op.
Citaat van: "Alberts"Vandaag geweest, santoni ed in speciaal rek, daar staan gewoon prijzen op.geen -50% neem ik aan, doen ze namelijk bijna nooit..
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Alberts"Vandaag geweest, santoni ed in speciaal rek, daar staan gewoon prijzen op.geen -50% neem ik aan, doen ze namelijk bijna nooit..ontopic: Bij Oger Rotterdam ligt nog veel sale-materiaal, veel verschillende maten ook.
Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.
Citaat van: "Aaron"Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.Manwood heeft nog het een en ander, waarschijnlijk ook 10,5. Prijzen met 50% korting; tussen de € 200 en 250. Ik zou wel naar de vestiging in de C. Schuytstraat gaan, daar is meer aanbod.
Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.Manwood heeft nog het een en ander, waarschijnlijk ook 10,5. Prijzen met 50% korting; tussen de € 200 en 250. Ik zou wel naar de vestiging in de C. Schuytstraat gaan, daar is meer aanbod.Top, bedankt voor de tip!
Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.Manwood heeft nog het een en ander, waarschijnlijk ook 10,5. Prijzen met 50% korting; tussen de € 200 en 250. Ik zou wel naar de vestiging in de C. Schuytstraat gaan, daar is meer aanbod.Top, bedankt voor de tip!En, geslaagd?
Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.Manwood heeft nog het een en ander, waarschijnlijk ook 10,5. Prijzen met 50% korting; tussen de € 200 en 250. Ik zou wel naar de vestiging in de C. Schuytstraat gaan, daar is meer aanbod.Top, bedankt voor de tip!En, geslaagd?Ja. Een gladleren chelsea boot van Santoni met een trilux patina (drie kleuren).
Ik ging eigenlijk voor de C&J weymouth (handgrade). Die staat daar voor belachelijke 190€. Maar helaas niet in mijn maat
Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.Manwood heeft nog het een en ander, waarschijnlijk ook 10,5. Prijzen met 50% korting; tussen de € 200 en 250. Ik zou wel naar de vestiging in de C. Schuytstraat gaan, daar is meer aanbod.Top, bedankt voor de tip!En, geslaagd?Ja. Een gladleren chelsea boot van Santoni met een trilux patina (drie kleuren).Yes!leuke uitverkoop bij manwood. Heb zelf vandaag de Santoni 8013 gescoord. 219€ vond ik in de haak.Mijn eerste santoni. De pasvorm is erg goed. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Ik ging eigenlijk voor de C&J wemouth (handgrade). Die staat daar voor belachelijke 190€. Maar helaas niet in mijn maat
Citaat van: "cypripedium"Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Andreas"Citaat van: "Aaron"Zijn er winkels in Amsterdam of Leiden die momenteel leuke kortingen hebben op schoenen van Santoni of C&J (50%)? Moet daar dinsdag namelijk toch zijn. Mijn maat is 10 1/2.Manwood heeft nog het een en ander, waarschijnlijk ook 10,5. Prijzen met 50% korting; tussen de € 200 en 250. Ik zou wel naar de vestiging in de C. Schuytstraat gaan, daar is meer aanbod.Top, bedankt voor de tip!En, geslaagd?Ja. Een gladleren chelsea boot van Santoni met een trilux patina (drie kleuren).Yes!leuke uitverkoop bij manwood. Heb zelf vandaag de Santoni 8013 gescoord. 219€ vond ik in de haak.Mijn eerste santoni. De pasvorm is erg goed. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Ik ging eigenlijk voor de C&J wemouth (handgrade). Die staat daar voor belachelijke 190€. Maar helaas niet in mijn maat Ik wist niet dat ze er zo graag van af willen dat ze nadat ze 50% afgeprijsd zijn, ze er nogeens zestig vanaf doen! De verkoopster vertelde me eergisteren dat sinds de korting 50% is (ongeveer twee weken) het de winkel uit vliegt, dan lijkt het me commercieel niet zo handig..Gefeliciteerd met jullie goede aankopen!
Immanuel geeft nu 50% korting.Vorige week had hij nog cashmere jasjes liggen van Brunello Cucinelli, licht grijs met met witte chalkstripe en suede pads in maat 50.
Jawel, dit jasje.Schitterend, jammer dat het voor mij niet aan te passen is.
volgens mij cashmere binnenwerk net als bij bijv kiton?