Auteur Topic: Uitverkoop topic  (gelezen 126781 keer)

Offline foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Uitverkoop topic
« Reactie #180 Gepost op: 13 november 2008, 18:48:52 »
Volgens mij is dat gewoon spul wat ze nog hebben staan van diverse merken.De outlet is niet in het zelfde gebouw maar op de Marktstraat 27 te Naarden.De merken zijn die ze gewoon voeren tijdens het seizoen.

Dat idee had ik ook. Misschien daardoor minder interessant.

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: 13 november 2008, 18:51:04 »
Het is natuurlijk geen kleding van dit seizoen die gaat zoals gewoonlijk straks in de sale.We gaan ermaar van uit dat het restant is van vorig seizoen.Wel de bekende merken in de outlet die zij voeren.

Offline foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: 13 november 2008, 18:53:13 »
Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik zelf niet up-to-date hoef te zijn. Ik weet niet hoe dat bij de anderen hier is.

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
    • This is not the website you are looking for
« Reactie #183 Gepost op: 13 november 2008, 19:22:46 »
Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik zelf niet up-to-date hoef te zijn. Ik weet niet hoe dat bij de anderen hier is.
Zelfde geldt voor mij. Als jongeling ben ik bezig met het bouwen van een tijdloze garderobe. De trendy dingen laat ik redelijk voor wat het is, daar spendeer ik aanzienlijk minder geld aan.
In every stock-jobbing swindle everyone knows that some time or other the crash must come, but every one hopes that it may fall on the head of his neighbour, after he himself has caught the shower of gold and placed it in safety.
-Das Kapital (1867)

Offline foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: 13 november 2008, 19:28:17 »
Zelfde geldt voor mij. Als jongeling ben ik bezig met het bouwen van een tijdloze garderobe. De trendy dingen laat ik redelijk voor wat het is, daar spendeer ik aanzienlijk minder geld aan.

Zo nu en dan nog een Jacob Cohen of Borrelli erbij als jeans. Wat mij betreft is het model van de 620 en 610 klassiek genoeg.

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: 13 november 2008, 19:31:55 »
Zo nu en dan nog een Jacob Cohen of Borrelli erbij als jeans. Wat mij betreft is het model van de 620 en 610 klassiek genoeg.
Ik koop eigenlijk alleen maar 501 haha. Draag niet teveel spijkerbroeken, heb zelf nog geen Jacob Cohen of Borrelli aangehad.
In every stock-jobbing swindle everyone knows that some time or other the crash must come, but every one hopes that it may fall on the head of his neighbour, after he himself has caught the shower of gold and placed it in safety.
-Das Kapital (1867)

Offline Marijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #186 Gepost op: 13 november 2008, 20:37:31 »
Iemand die weet of van arendonk in Groningen ook uitverkoop heeft?

Nope, net gekeken en er gaat nog geen euro vanaf. Vind trouwens ook dat ze niet extreem mooi spul hebben.

Offline Stef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: 13 november 2008, 20:44:11 »
Inderdaad, ben er ook geweest vanavond, en nog geen uitverkoop. Heb jij (Marijn) een idee wanneer daar de uitverkoop begint? Bij Hans Diderich zijn ze er al losjes mee begonnen...
Geld ook voor Harvie's overigens, wanneer beginnen die?

Offline Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: 13 november 2008, 21:00:26 »
Tilburg heeft trouwens verbouwingsuitverkoop. Wil er ook nog even bijgezegd hebben dat de kortingen dan wel varieren van 20 tot 50%, maar dat alle mooie schoenen slechts 20% korting genieten.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Offline Marijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #189 Gepost op: 14 november 2008, 12:58:14 »
.... Heb jij (Marijn) een idee wanneer daar de uitverkoop begint? Bij Hans Diderich zijn ze er al losjes mee begonnen...

Nog geen idee, normaliter zijn ze in deze zaken niet heel vroeg of iets dergelijks. Gewoon regelmatig even binnen lopen. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.

Luuk

• Gast
« Reactie #190 Gepost op: 14 november 2008, 13:25:30 »
Ik heb net in de uitverkoop bij een winkel in Koblenz (Duitsland) 2 paar Boss, 2 paar Falke en 2 paar Burlington sokken gekocht voor in totaal.. 29,50! :)

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: 14 november 2008, 17:14:55 »
Boss sokken? Maar goed, feli, 6 paar sokken voor 30 eur is niet verkeerd.
-Das Kapital (1867)

Luuk

• Gast
« Reactie #192 Gepost op: 14 november 2008, 18:03:54 »
Ja, Boss sokken. Zijn mooi :)

En na mijn sokkenkoopavontuur ben ik met mijn vriendin doorgereden naar een lederwarenfabriek.. daar heb ik 2 paar schoenen gekocht (voor erbij), van Strellson. Paar halfhoge leren laarsjes, van 170 naar 35, en een paar gympen, voor 20. Altijd handig voor erbij.. :) Alleen niet echt in het thema superstijlvol..

Luuk

• Gast
« Reactie #193 Gepost op: 17 november 2008, 14:23:07 »
Net 2 paar kousen gekocht van Burlington, 4,95 per paar, bij een winkel in Koblenz, Duitsland. Ze hadden nog flink wat, dus als iemand nog een aantal paar wil, kan ze meebrengen, en op Utrecht CS afgeven.

Offline maikel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #194 Gepost op: 22 november 2008, 10:05:48 »
Uitverkoop bij KOOL in Rotterdam is gestart.
Jacob cohen jeans voor 175,- alle modelen. Mooie jassen van Canada Goose e.a. aanbiedingen.
Syndroom van Stendhal
"Het Stendhal-syndroom is een psychische aandoening die optreedt als iemand volledig overrompeld wordt door de schoonheid van kunst. Lichamelijke verschijnselen zijn een versnelde hartslag, duizeligheid, verwarring en flauwvallen."

Offline InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #195 Gepost op: 22 november 2008, 12:00:21 »
ook limited editions?

Offline maikel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #196 Gepost op: 22 november 2008, 19:09:07 »
Er stond alle, ik heb eigenlijk niet erg goed gekeken of er ook limited editions tussen zaten.
Syndroom van Stendhal
"Het Stendhal-syndroom is een psychische aandoening die optreedt als iemand volledig overrompeld wordt door de schoonheid van kunst. Lichamelijke verschijnselen zijn een versnelde hartslag, duizeligheid, verwarring en flauwvallen."

Offline K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #197 Gepost op: 23 november 2008, 23:01:32 »
Geen LE volgens mij, ook geen 610 of 688, en maar 2 modellen meen ik. Ook hadden ze (filiaal city) een tweetal PT01 liggen, maar volgens de verkoper was eigenlijk alle PT01 naar Hillegersberg verhuisd. PT01 was van 300.- 199.- geworden.

Offline Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
    • http://www.menconieuwenhuis.com
« Reactie #198 Gepost op: 23 november 2008, 23:07:00 »
Even een opmerking in het algemeen - nadat dit ter sprake kwam met een aantal klanten dit weekend: wat een schande dat de uitverkoop in dit land nu al bezig is.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Online Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: 23 november 2008, 23:13:01 »
Zijn daar eigenlijk regels voor, C.?

(Nog erger vind ik dat de pepernoten steeds vroeger in de winkel liggen; daar zou je bijna een vervroegde winterdepressie van krijgen.)
Zevenhonderdvier

Online RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #200 Gepost op: 23 november 2008, 23:15:09 »
Vergeef me mijn onwetendheid, maar waarom is het een schande? Zijn er regels voor of loop je hierdoor omzet mis? Is het in andere landen anders geregeld?

Edit: Donders Carwo, ben je me voor :P

Offline Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
    • http://www.menconieuwenhuis.com
« Reactie #201 Gepost op: 23 november 2008, 23:16:24 »
Nou hier niet meer voor zover ik weet; in Belgie is dat nog gewoon gereguleerd en een interessante vraag is dan ook (geopperd door een van de mede-SF'ers in de winkel vandaag): wat doet Oger daar met de uitverkoop?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: 23 november 2008, 23:16:49 »
Zijn daar eigenlijk regels voor, C.?

(Nog erger vind ik dat de pepernoten steeds vroeger in de winkel liggen; daar zou je bijna een vervroegde winterdepressie van krijgen.)

Of dat ik vandaag al Slade met Merry Christmas Everybody op de radio hoorde.

Zelf nog niet heel veel uitverkoop gezien overigens..

Offline K-mail

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: 23 november 2008, 23:20:18 »
Ik vind de hoeveelheid uitverkoop nog wel meevallen... Het zijn voornamelijk presales, waarbij de kortingen niet zo extreem zijn. Veel winkels hebben nog niets.

Wat mij meer stoort is het publiek wat er rondloopt :oops: wat een tuig zeg...

Online RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: 23 november 2008, 23:35:48 »
Heeft iemand enig idee wanneer de uitverkoop bij Zwartjes begint? Ik weet dat er nu een rek met aanbiedingen staat, maar de "echte" uitverkoop? Is dat januari?

Offline paulbrussel

• Gebruiker
  • Raymond Roussel
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: 24 november 2008, 00:14:07 »
wat doet Oger daar met de uitverkoop?
Aangezien het wettelijk niet voor 1/1 mag beginnen, denk ik dat dat in Antwerpen niet anders zal zijn.
L'incurie de la toilette est un suicide moral (Honoré de Balzac, in: Le traité de la vie élégante).

GSA

• Gast
« Reactie #206 Gepost op: 24 november 2008, 00:19:58 »
dan maar weer een weekendje antwerpen plannen, ik ben benieuwd wat ze bij oger zullen hebben..

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: 24 november 2008, 10:12:53 »
Dat is nog eens een aardige regel.
Heb afgelopen weekend toch nog in Papendrecht twee nudie jeans voor de prijs van 1 kunnen vinden.
-Das Kapital (1867)

Offline Mikey Fuoco

• Gebruiker
  • Le coq non sportif
    • Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: 24 november 2008, 10:48:43 »
Beetje onzin dat zoiets bij wet geregeld wordt. Laat de markt lekker zijn werk doen.

Offline Pontius

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: 24 november 2008, 10:55:47 »
Begin sale bij van Assem: http://www.assem.nl/
Ik ben ook voor marktwerking, er wordt op dit moment al genoeg ingegrepen in de markt..:)

Hmmm, de prijzen zijn weer omhoog...naja de prijsverlagingen waren toch niet echt dramatisch
« Laatst bewerkt op: 24 november 2008, 11:28:05 door Pontius »