Auteur Topic: Uitverkoop topic  (gelezen 117912 keer)

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Gepost op: 19 december 2007, 20:17:32 »
Post hier wanneer de uitverkoop bij winkels is begonnen. Niet elke winkel moet een apart uitverkoop topic hebben. Deze post zullen dan ook weggehaald worden.

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2007, 20:19:20 »
Citaat van: "blancmeister"
Zag op de website van van den Assem dat vandaag de uitverkoop begonnen is.

Is er al iemand geweest en lag er nog wat moois? Ben van plan opanca's te halen van magnanni of anders (alweer) een paar santoni's.

Greetz Marcus Witmeester.

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2007, 20:19:44 »
Citaat van: "larsbaak"
Er is uitverkoop bij Albert Nolten op de Fred in Den Haag. Mooie Santoni's en C&J's gezien. Misschien dat iemand die graag van deze merken of de bekende Nederlandse merken een paar schoenen zou willen hebben hier iets aan heeft. Suc6

p.s. Tegenover Albert Nolten zit Erik, daar hadden zijn naar mijn mening ook nog aardig schoeisel voor zachtere prijsjes.

Offline paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #3 Gepost op: 19 december 2007, 20:28:09 »
Voor wie het niet weet: in België begint de uitverkoop ingevolge de wetpas op 2 januari.
L'incurie de la toilette est un suicide moral (Honoré de Balzac, in: Le traité de la vie élégante).

Offline cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #4 Gepost op: 19 december 2007, 20:37:11 »
Bij Zwartjes (Utrechtse straat) wat C&J, Santoni en zelfs nog enkele Edward Green in de Sale  :idea: Zeker Ed Greens zijn in de sale schaars.
Ze zijn rond de 400€.

Offline J

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #5 Gepost op: 19 december 2007, 20:38:58 »
Harvie in Groningen heeft ook uitverkoop zag ik toen ik er vanmiddag langsfietste.

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Uitverkoop topic
« Reactie #6 Gepost op: 19 december 2007, 21:06:17 »
Voor de mensen die willen weten wanneer en waar in Italië de uitverkoop is komt deze pagina zeker van pas. Ook daar is het bij wet geregeld tussen welke periodes de uitverkoop is.

http://www.sottocoperta.net/eventi/saldi.asp
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Uitverkoop topic
« Reactie #7 Gepost op: 19 december 2007, 21:07:25 »
Aangezien de uitverkoop in Nederland massaal is begonnen wil ik wel voorstellen niet van iedere winkel apart te vermelden dat er uitverkoop is, dat lijkt me namelijk wel duidelijk ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Offline Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #8 Gepost op: 25 december 2007, 16:59:56 »
Bij vOvW in de stationstraat te Maastricht een aantal schoenen (sutor mantelassi of Canali) in de uitverkoop, allemaal rond de 50%. De rest van de spullen zit nog op 20% korting, maar dat zal wel na de feestdagen omhoog gaan.

Vorige week nog bij Suit Supply outlet te Bataviastad (ja, ik kom nog eens ergens! haha) een mooi lichtbruin pak met ruitje (wool/cashmere mix) gekocht, slechts € 99. Pak komt uit de wintercollectie 2006/2007.

Offline Evan_S

• Gebruiker
  • When in doubt, overdress!
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #9 Gepost op: 27 december 2007, 20:46:54 »
Citaat van: "Jesper"
Harvie in Groningen heeft ook uitverkoop zag ik toen ik er vanmiddag langsfietste.

Heb er vanmiddag nog een mooi CttB Borrelli Napoli hemd gescoord voor E 50,-! Het was op maat gemaakt voor een klant, maar is het hemd nooit komen ophalen  8). Mij zat het als gegoten! Ik zal morgen wel ff een fotootje posten, samen met de andere aanwinsten van vanmiddag.

Er hing ook nog een mooie witte herringbone Barba voor E 50,-, geplooide mouw- en ruginzet, maar helaas boordmaat 42 ipv 38 :( Voor de rest was de winkel al flink geplunderd...
"Suits are full of joy. They are the sartorial equivalent of a baby’s smile."  -Barney

Offline Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #10 Gepost op: 27 december 2007, 22:14:56 »
Citaat van: "Evan_S"

Heb er vanmiddag nog een mooi CttB Borrelli Napoli hemd gescoord voor E 50,-! Het was op maat gemaakt voor een klant, maar is het hemd nooit komen ophalen  8). Mij zat het als gegoten! Ik zal morgen wel ff een fotootje posten, samen met de andere aanwinsten van vanmiddag.

Zo geluksvogel ben je ook  :P

Ik wist trouwens niet eens dat Batavia Stad een Suit Supply-outlet had, misschien intressant om binnenkort eens heen te gaan.

Offline Andreas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #11 Gepost op: 27 december 2007, 22:32:35 »
Citaat van: "Evan_S"
Citaat van: "Jesper"

Er hing ook nog een mooie witte herringbone Barba voor E 50,-, geplooide mouw- en ruginzet, maar helaas boordmaat 42 ipv 38 :( Voor de rest was de winkel al flink geplunderd...

Haha wat grappig, die had ik ook nog zien hangen vorige week, was echt véél te klein voor mij! Had m bijna nog gekocht om iemand cadeau te doen..

Offline Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #12 Gepost op: 28 december 2007, 11:06:34 »
Gisteravond nog wezen kijken in Den Bosch. Bij Thom Broekman op de markt was er al flinke korting 40 tot 70%. Hier nog een cashmere trui gekocht van het huismerk. Verder hingen er vele mooie jasjes van o.a. Corneliani en Scabal. Alles jasjes waren afgeprijsd naar 69,95 euro.

Online Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.ice-inc.nl
Uitverkoop topic
« Reactie #13 Gepost op: 30 december 2007, 23:21:37 »
Bij vd assem nog vrij veel santoni in de sale, wellicht interessant voor sommigen.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Offline Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #14 Gepost op: 30 december 2007, 23:37:42 »
Citaat van: "Cerillo"
Gisteravond nog wezen kijken in Den Bosch. Bij Thom Broekman op de markt was er al flinke korting 40 tot 70%. Hier nog een cashmere trui gekocht van het huismerk. Verder hingen er vele mooie jasjes van o.a. Corneliani en Scabal. Alles jasjes waren afgeprijsd naar 69,95 euro.

Waar precies op de markt zit Broekman :?:  Ik was van de week nog in DB, maar alleen bij Smits ff binnengelopen om de nieuwe collectie Magnanni's te zien

Offline Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #15 Gepost op: 31 december 2007, 09:39:30 »

Corneliani en Scabal jasjes voor 69.50????????

Hoe kan dat? Als ik hier in de stad ga kijken, moet ik minstens het vijf-zesvoudige neerleggen. Ook uitverkoop.

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #16 Gepost op: 31 december 2007, 10:09:28 »
Citaat van: "Alberts"
Bij vd assem nog vrij veel santoni in de sale, wellicht interessant voor sommigen.

sale is een groot woord daar  :wink: . Ik vind zelf dat ze nooit echt ver gaan in kortingen..

Offline Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #17 Gepost op: 31 december 2007, 11:20:49 »
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

Waar precies op de markt zit Broekman :?:  Ik was van de week nog in DB, maar alleen bij Smits ff binnengelopen om de nieuwe collectie Magnanni's te zien

naast Hotel Centraal, vind het echt een rot winkel, personeel is ook gruwelijk slecht....

Offline Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #18 Gepost op: 31 december 2007, 11:51:31 »
Citaat van: "Aero"
Citaat van: "Monsieur Seriziat"

naast Hotel Centraal, vind het echt een rot winkel, personeel is ook gruwelijk slecht....

Dat kan ik beamen

Offline Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #19 Gepost op: 31 december 2007, 12:00:15 »
Personeel is inderdaad niet al te best. Maar in de uitverkoop moet je de service ook niet zo nauw nemen. Zaterdag nog een Jacob Cohen 610 jeans gekocht van de limited edition lijn bij Montulet in Maastricht. Kreeg 30% korting maar moest uiteindelijk nog 10 euro aftikken om hem korter te laten maken aangezien het 'uitverkoop' is... over personeel en service gesproken!!

Terugkomende op Broekman in DB: Ik hoorde de eigenaar vertellen tegen een aantal klanten dat de jasjes zogenaamde samples waren die ze de afgelopen jaren binnen hebben gekregen. Van elk model hangt er dan ook maar 1 hooguit 2. Vooral in de maten 48 en 50 hadden ze redelijk wat keuze.

Offline Mikey Fuoco

• Gebruiker
  • nouveau pauvre
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #20 Gepost op: 31 december 2007, 12:06:31 »
Personeel is inderdaad niet al te best. Maar in de uitverkoop moet je de service ook niet zo nauw nemen. Zaterdag nog een Jacob Cohen 610 jeans gekocht van de limited edition lijn bij Montulet in Maastricht. Kreeg 30% korting maar moest uiteindelijk nog 10 euro aftikken om hem korter te laten maken aangezien het 'uitverkoop' is... over personeel en service gesproken!!

Service verlenen is iets anders als gratis dienstverlening. Als je de full retailprice betaalt is de marge groot genoeg om geen kosten voor vermaken te berekenen. Bij 30% korting is het niet vreemd dat de kosten voor vermaken in rekening worden gebracht. Dit is bij meer winkels zo. Bovendien zegt dit ook niets over het personeel.

Terugkomende op Broekman in DB: Ik hoorde de eigenaar vertellen tegen een aantal klanten dat de jasjes zogenaamde samples waren die ze de afgelopen jaren binnen hebben gekregen. Van elk model hangt er dan ook maar 1 hooguit 2. Vooral in de maten 48 en 50 hadden ze redelijk wat keuze.

Wel mooi toch! Loop je iig in een exclusief jasje :) voor heel weinig geld!
Her dress is up to waterline
Bitch is clearly borderline
Nose as white as Snow White's, in moonlight

Offline foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #21 Gepost op: 31 december 2007, 17:04:41 »
Maarten Tijssen in Nijmegen heeft veel items in de opruiming. Vandaag een zeer lichte Borrelli jeans gekocht (210 euro -> 105 euro), perfect voor het voorjaar en de zomer.

Ze hebben nog behoorlijk wat Borrelli broeken en shirts in de aanbieding (30-50%). Verder veel Pal Zileri spul, wat Boglioli, Woolrich jassen voor de helft en ga zo maar door...

http://www.maartentijssen.nl/

Online Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #22 Gepost op: 09 januari 2008, 18:54:34 »
Citaat van: "foto010101"
Maarten Tijssen in Nijmegen heeft veel items in de opruiming.
http://www.maartentijssen.nl/

Ook nog: (licht)grijze, halflange (ruim boven knie) double breasted overjas van wol, kasjmier en angora. Borrelli Vintage, van 1700 voor 850. Maat 48 en 50.

Edit: voordat ik Daedalus op m'n nek krijg: double-breasted.
Carweau • couturier

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #23 Gepost op: 09 januari 2008, 18:57:04 »
Neem aan dat die vintage jassen of pakken zijn :?:

Online Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #24 Gepost op: 09 januari 2008, 18:58:38 »
Citaat van: "gusto napolitano"
Neem aan dat die vintage jassen of pakken zijn :?:

(Over)jas.
Carweau • couturier

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #25 Gepost op: 09 januari 2008, 19:05:52 »
Die zijn ook mooi van Borrelli.

Online Carwo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #26 Gepost op: 09 januari 2008, 19:23:10 »
Citaat van: "gusto napolitano"
Die zijn ook mooi van Borrelli.

Zeker. Paste helaas net niet goed. Trok beetje op de borst. Was wel moeilijk om de verleiding te weerstaan.
Carweau • couturier

Offline cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #27 Gepost op: 19 januari 2008, 12:08:02 »
bij v/d Assem is nu alles in de uitverkoop voor de helft.
Een mooie kans voor de Santoni en C&J liefhebber met een klein budget. www.assem.nl

Offline Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Uitverkoop topic
« Reactie #28 Gepost op: 19 januari 2008, 14:58:46 »
Citaat van: "cypripedium"
bij v/d Assem is nu alles in de uitverkoop voor de helft.
Een mooie kans voor de Santoni en C&J liefhebber met een klein budget. www.assem.nl

meestal staan santoni e.d. bij de speciale aanbiedingen bij V/d Assem, die vallen dus niet onder de halve prijsactie. C&J was vorige week niet bij de afgeprijsde schoenen trouwens. Of weet iemand meer?
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Online Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.ice-inc.nl
Uitverkoop topic
« Reactie #29 Gepost op: 19 januari 2008, 17:45:30 »
Vandaag geweest, santoni ed in speciaal rek, daar staan gewoon prijzen op.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?