Auteur Topic: Jeans  (gelezen 187956 keer)

Online Laurens

• Gebruiker
  • Vespa verwoester
    • Bekijk profiel
Re: Jeans
« Reactie #1770 Gepost op: 06 september 2011, 12:23:38 »
Kijk eens naar Vanishing Elephant. Is volgens mij niet groot in Nederland maar wel mooie broeken. Kwam het tegen in Amsterdam en het is in Nederland nog redelijk exclusief

Als ik zo even de website bekijk krijg ik nou niet echt een geweldige indruk van het merk:

Citaat

Grey wool/viscose blend.

Slim fit suit jacket, tailored fit.
Model wears a 38, he is 6 foot tall and fits the medium jacket to perfection.

](*,)

Offline roelb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1771 Gepost op: 06 september 2011, 12:52:03 »
Als ik zo even de website bekijk krijg ik nou niet echt een geweldige indruk van het merk:

](*,)

Dat kan ik niet ontkennen. Kan alleen zeggen dat ik het in het echt gezien heb en dat het er goed uit ziet. Mooie details in de kleding, netjes afgewerkt en mooie stof. Ik was enthousiast en het is wat anders dan wat gemiddeld gekozen wordt ( ik zie bijvoorbeeld nudie en g-star langskomen, niet echt onderscheidend)

Offline Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1772 Gepost op: 06 september 2011, 13:00:46 »
Tussen Nudie en G-star vind ik toch echt een wereld van verschil zitten imho :-k

Tevens zie je hier denk ik meer Jacob Cohen, Sartoria Tramarossa, Borelli, PT05 en dergelijke jeans voorbij komen!!

Ik ben het met Laurens eens, krijg ook geen geweldige indruk van Vanishing Elephant...
Waar worden de jeans gefabriceerd trouwens??
"Vedi Napoli, e poi muori!"

Offline roelb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1773 Gepost op: 06 september 2011, 13:19:00 »
Tussen Nudie en G-star vind ik toch echt een wereld van verschil zitten imho :-k

Tevens zie je hier denk ik meer Jacob Cohen, Sartoria Tramarossa, Borelli, PT05 en dergelijke jeans voorbij komen!!

Ik ben het met Laurens eens, krijg ook geen geweldige indruk van Vanishing Elephant...
Waar worden de jeans gefabriceerd trouwens??

Geen idee, volgens mij is het een Australisch merk.

Offline Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1774 Gepost op: 06 september 2011, 13:36:06 »
Jaa had ook al op de site gezien dat het een Australisch merk was! Het zal wel uit een of andere lage lonen land vandaan komen, net als G-star..

Nudie Jeans worden in Italië vervaardigd, er wordt onder andere "dry denim" gebruikt wat leuke spijkerbroeken oplevert als je ze een tijd lang draagt zonder te wassen. Tevens maak Nudie Jeans gebruik van "Organic denim" bij deze broeken wordt er op een voor het milieu minder belastende manier jeans geproduceerd!

Ik snap dan ook niet waarom je Nudie Jeans niet een onderscheidend merk vind ten opzichte van andere producten!

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1775 Gepost op: 06 september 2011, 13:39:32 »
Nudie Jeans worden in Italië vervaardigd, er wordt onder andere "dry denim" gebruikt wat leuke spijkerbroeken oplevert als je ze een tijd lang draagt zonder te wassen. Tevens maak Nudie Jeans gebruik van "Organic denim" bij deze broeken wordt er op een voor het milieu minder belastende manier jeans geproduceerd!

Ik snap dan ook niet waarom je Nudie Jeans niet een onderscheidend merk vind ten opzichte van andere producten!

omdat het bij iedere man-at-work winkel te koop is, naast g-star/diesel/levi's etc.

heb meerdere Nudie jeans, maar draag liever APC en Acne.

Offline roelb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1776 Gepost op: 06 september 2011, 13:40:46 »
Jaa had ook al op de site gezien dat het een Australisch merk was! Het zal wel uit een of andere lage lonen land vandaan komen, net als G-star..

Ik had het niet over de wijze van productie en gebruikte materialen. Ik bedoelde dat het in iedere gemiddelde stad in nederland op veel plaatsen te verkrijgen is en dat daardoor ook veel mensen er mee lopen. ik wilde geen afbreuk doen aan de kwaliteit van nudie

Offline Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1777 Gepost op: 06 september 2011, 14:00:40 »
omdat het bij iedere man-at-work winkel te koop is, naast g-star/diesel/levi's etc.

heb meerdere Nudie jeans, maar draag liever APC en Acne.

Ik heb geen ervaring met APC en Acne wel bezit in een een drietal Nudie jeans, twee van Sartoria Tramarossa en één Jacob Cohen, ik vind dat de Nudie Jeans qua kwaliteit maar weinig onder doen voor ST en JC!

Dat ze op elke hoek van de straat verkrijgbaar zijn is inderdaad minder mooi, maar dat neemt niet weg dat je via de Nudie site een ruime keuze hebt uit modellen en wassingen die je niet bij de plaatselijke "broekenboer" tegen komt, en dan heb je ook nog de duurdere Selvage LAB lijn van Nudie die naar mijn weten alleen maar online verkrijgbaar is (correct me if I'm wrong).

Offline Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1778 Gepost op: 12 september 2011, 10:32:06 »
jeans met patches schijnen ook weer helemaal te mogen  :-s http://www.fransboonestore.com/wp/wp-content/uploads/2011/09/IMG_0003.jpg
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Offline Anaszi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1779 Gepost op: 12 september 2011, 10:56:57 »
Helemaal wel of helemaal niet?

Offline Cesare

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1780 Gepost op: 12 september 2011, 11:02:12 »
ach kom! Is dit serieus?
Dan liever appeltjes op de knieen.
Live like you will die tomorrow, learn like you will live forever. (Nelson Mandela)

Offline Bill Splates

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1781 Gepost op: 12 september 2011, 11:07:32 »
jeans met patches schijnen ook weer helemaal te mogen  :-s http://www.fransboonestore.com/wp/wp-content/uploads/2011/09/IMG_0003.jpg

Dat ligt er volledig aan in welke kringen je je begeeft.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2011, 11:09:24 door Bill Splates »

Offline Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1782 Gepost op: 12 september 2011, 11:11:00 »
er zal wel vraag naar zijn... ik vind de posts van FB over sciamat en Brunello C toch meer hebben, zeg maar.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Online Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1783 Gepost op: 12 september 2011, 23:12:04 »
lol, afschuwelijk.
60 percent of the time, it works every time.

Offline Marx2k

• Gebruiker
  • Raving since 1818
    • Bekijk profiel
    • This is not the website you are looking for
« Reactie #1784 Gepost op: 13 september 2011, 08:27:41 »
300 euro for the homeless look.
In every stock-jobbing swindle everyone knows that some time or other the crash must come, but every one hopes that it may fall on the head of his neighbour, after he himself has caught the shower of gold and placed it in safety.
-Das Kapital (1867)

Offline sirbond

• Nieuwe gebruiker
  • Quit your dayjob, now
    • Bekijk profiel
« Reactie #1785 Gepost op: 07 oktober 2011, 20:39:25 »
Mijn voorkeur gaat uit naar de ingetogen modellen van Richard J Brown en de slim fit modellen zonder poespas van Zara, ze zitten mij(!) als gegoten.

Offline dunnoaname

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1786 Gepost op: 09 oktober 2011, 16:43:40 »
Ik draag al 2 jaar geen jeans meer, heb geen enkel paar meer sinds dien. Aangezien echt iedereen jeans draagt vind ik het verschrikkelijk saai om te zien, en bovendien vind ik ze niet lekker zitten (veel te grof materiaal).

Offline Ein Prosit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1787 Gepost op: 14 oktober 2011, 18:45:13 »
Ik draag al 2 jaar geen jeans meer, heb geen enkel paar meer sinds dien. Aangezien echt iedereen jeans draagt vind ik het verschrikkelijk saai om te zien, en bovendien vind ik ze niet lekker zitten (veel te grof materiaal).

Cool story bro!
Change is good, no change is better.

Offline Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1788 Gepost op: 16 oktober 2011, 17:37:06 »

Sorry, wilde deze gif 1 keer doen. Zal voortaan niet meer trollen

Offline Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1789 Gepost op: 16 oktober 2011, 17:40:12 »
Jaggy eens proberen.
Vind ze beter dan de JC jjeans.
"It is ok for me to have everything I want"

Offline Reinier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1790 Gepost op: 19 oktober 2011, 10:10:26 »
In de nedelandse jeans heb ik breedte maat 33. Komt dit ook overeen met de 33 breedte maat voor Jacob Cohen?
Of hanteren zij 'andere' maten?

Offline Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1791 Gepost op: 19 oktober 2011, 10:45:19 »
Ligt aan het model.
610, 620 of 688.
688 zou ik bijvoorbeeld een maatje groter nemen.
"It is ok for me to have everything I want"

Offline bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1792 Gepost op: 19 oktober 2011, 10:48:44 »
Er zijn nog wel wat andere modellen, 622 bijvoorbeeld. Valt weinig zinnigs over te zeggen dus.
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Online Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
« Reactie #1793 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:15:43 »
Nog een tip van mij: Uniqlo. Mocht je eens in Azië, Parijs of New York verkeren, loop eens binnen. De jeans kosten niets en bevallen mij erg goed. Mooie slanke modellen zonder labels, glimmende knopen en andere gekkigheid.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Offline Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1794 Gepost op: 19 oktober 2011, 12:19:49 »
Nog een tip van mij: Uniqlo. Mocht je eens in Azië, Parijs of New York verkeren, loop eens binnen. De jeans kosten niets en bevallen mij erg goed. Mooie slanke modellen zonder labels, glimmende knopen en andere gekkigheid.

Ja? Kon ze vorige keer niet vinden, ga nog een keer kijken morgen. De truien ben ik niet onverdeeld enthousiast over, ze gaan vrij snel pillen.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Online Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
« Reactie #1795 Gepost op: 19 oktober 2011, 13:10:09 »
Truien zou ik niet weten ;) Heb een Mickey Mouse T-shirt en 2 paar jeans gekocht vorige keer in China. Voor het geld echt prima, 5 van deze broeken voor 1 paar APC... Weet trouwens niet hoe de prijs in Parijs is, zal iets duurder zijn dan in Beijing maar nog steeds de moeite waard denk ik. Winkel zit trouwens in de buurt van Galeries Lafayette.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1796 Gepost op: 19 oktober 2011, 19:56:46 »

In New York alleen met lelijke wassingen gezien en sommige jeans zelfs katoen-poly blend :s

Offline carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1797 Gepost op: 19 oktober 2011, 20:35:05 »
Dat is een mooie tip Timothy.
Wij gaan morgen naar Parijs. Ik was van plan eens bij APC binnen te lopen bij gelegenheid. Heb het adres van Uniqlo ook maar opgeslagen
When you buy the best, you only cry once.

Online Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Ecstatical
« Reactie #1798 Gepost op: 19 oktober 2011, 20:48:25 »
In New York alleen met lelijke wassingen gezien en sommige jeans zelfs katoen-poly blend :s

Dat is vreemd want in Beijing en Parijs hadden ze ook gewoon normale broeken (zoals ik gekocht heb)!

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #1799 Gepost op: 20 oktober 2011, 09:14:50 »
Dat is een mooie tip Timothy.
Wij gaan morgen naar Parijs. Ik was van plan eens bij APC binnen te lopen bij gelegenheid. Heb het adres van Uniqlo ook maar opgeslagen

Uniqlo is zeker het bezoeken waard, hoop basics tegen goede prijsjes.

Heb er zelf o.a. 2 chino's, een jasje (voor in de kroeg), linnen shirt en wat witte tshirts etc. van.

Voor de jeans zou ik toch bij APC blijven.