Ach, als iedereen hem koopt kan ik niet achter blijven

Heb een beetje gek gedaan en drie broeken meegenomen. Waarom is dat gek? Nou twee kleuren zijn nieuw voor mijn kledingkast en ga eens bekijken of ik dat wil dragen en of ik dat kan combineren met mijn kleding(stijl). Tsja, voor 19 euro kan je die gok wel wagen. Kan hem altijd nog wegknikkeren, dat zou ik met een rode JC natuurlijk niet kunnen

Ontzettend geluk gehad omdat ze nog maar één witte (jeans) maat 32 H&M broek hadden. Tevens nog een groene jeans variant meegenomen en een rode katoenen broek.
Binnenkort (morgen met een beetje geluk) even foto's maken. Ze zitten eigenlijk goed, wellicht iets te smal om mijn bovenbenen en mocht wat korter. Dat laatste is sowieso te verhelpen. Ze moeten alleen niet gaan krimpen in de was want dan wordt het me té 'skinny'.
Heb zelf niet gezien dat de witte 'see through' zou zijn. Bij de katoenen variant kan ik dat wel geloven maar de jeans vond ik redelijk dik.
Nu nog paars schoeisel kopen, dit gaat óf heel leuk staan óf ik loop erbij als een clown. hehe
*edit
Ik zie dat op het labeltje van de jeans-achtige broek 98% katoen en 2% elastan staat
De katoenen variant heeft uiteraard 100% katoen op het label staan.