Beste waz, genoeg nu.
Met alle respect -- ik vind dat je best even moeite mag doen om zelf je weg door het forum te vinden. We hebben hier allemaal een voorliefde voor mooie kleding, in de ruimste zin van het woord, en zijn bezig deze voorliefde te cultiveren of noem het verfijnen of verbeteren. Ikzelf ben nog niet zo lang actief op dit forum, maar zie mijn kennis al welhaast verdubbeld. Het enige dat mij dat gekost heeft, is tijd, en dat is geen hoge prijs. Voordat dit een verdere aanklacht wordt tegen de houding dat informatie altijd maar gratis moet zijn, stop ik hier.
Echter vragen als: 'waar vind ik de goedkoopste dit, en de beste dat' gaan, naar mijn bescheiden mening, een flink aantal stappen te ver. Daarmee reduceer je Stijlforum-leden tot mensen met kennis, die niet alleen hun ervaringen al kosteloos met je delen, maar die je ook nog eens vraagt om dit op commando te reproduceren. Dus geef het, of eerder: neem, de tijd als je van de hoed en de rand wilt weten. Zo werkt het toch met alles?
Rest mij je veel leesplezier op dit forum toe te wensen, alsook succes in het maken van de afwegingen over de aanschaffen die binnen jouw budget vallen.
En voor de andere leden een excuus: uiteraard ben ik, werkzaam in de handel van geestelijke producten, redelijk ge-biased wat dit onderwerp betreft. De tendens dat informatie gratis moet zijn komt mij een beetje de neus uit. Democratisering van kennis leidt tot degeneratie van kennis. Zo, dat moest er even uit. Sorry.