Totaal aantal stemmen: 35
Poll gesloten: 24 november 2007, 00:08:05
De 1e, mwa hangt van de persoon af.2e combi is niet je van het.3e kan heel goed.
The radical Trad style, created by Vaclav (of Astoria) in 2006, by combining 3 different tweeds to make 1 Super-Tweed. This reminds some of Voltron, that famous cartoon of childhood.
1e kun je heel goed dragen, bijv. Witte laaggesneden v-hals eronder, vintage spijkerbroek 19cm omgerolde broekspijpen (sokloze) schoentjes Wellicht iets te casual voor SF
Wat ik tot nu toe gezien heb is het meer Daedalus stijl dan de mijne. Voor hem een maak, voor mij persoonlijk een kraak.
(...)
Eigenlijk vind ik geen van bovenstaande plaatjes mij aanspreken. Een tijdje geleden had Mexx (...) een reclame met een kerel met een donkergrijze broek, wit hemd, - daar is ie weer:- dun zwart dasje en cardigan. Vond 't een erg fraai geheel. Kan 't plaatje helaas niet meer vinden anders had ik 'm wel ff gepost.
I'm an explosion of color today! Business conservative for the color blind:
(...)Citaat van: "Toiletduck"I'm an explosion of color today! Business conservative for the color blind:plaatjesIets als dit , ik vind dit wel lekker nonchalant.
I'm an explosion of color today! Business conservative for the color blind:plaatjes
meen je dat nu?Vest zit voor geen meter.
Citaat van: "Bogart"meen je dat nu?Vest zit voor geen meter.Onderste knoop moet ook los. Dan is ie goed.PlaatjeZanone weet hoe 't moet.
Zanone weet hoe 't moet.
Vind een rits eigenlijk altijd beter staan dan knopen. Uiteraard wel een rits waarbij je 'm onderaan ook wat kunt openen dat staat stukken beter.
Citaat van: "Bogart"meen je dat nu?Vest zit voor geen meter.Onderste knoop moet ook los. Dan is ie goed.Zanone weet hoe 't moet.