ik stel voor dat jij een proefkonijn wordt van die Bivolino site ik heb een overhemd samengesteld (nog niet besteld) voor geloof ik €72,40 incl. geborduurd monogram, dus zo duur zijn ze niet. Geen Borrelli natuurlijk maar dat wilde je ook niet
geniaal, je eigen boxershort samenstellen.
www.thomaspink.co.uk
Citaat van: "Huey"www.thomaspink.co.ukVoor degenen die binnenkort naar Londen gaan: Pink koop je het voordeligst op Heathrow, goedkoper dan in de TP winkels in Londen zelf.
www.1850-lct.nl
Denk dat als je graag een mooie italiaan wilt je gewoon niet verder moet gaan zoeken naar vervangers maar gewoon moet concentreren op de vier top merken en niet naar clonen hiervan.
Voor mij persoonlijk zijn het er maar drie Attolini-Borrelli-Finamore en van de machinaal gemaakte Ign.Joseph omdat deze aparte stoffen hebben en mooie boorden.
Brioni, kiton en dat eeehh...anna matuozzo dan? ..of past dit 3tal niet echt in de het "niet te duur" topic??
helemaal mee eens.....hej heb je dat super 200 pak zien liggen bij jacques d'ariege vd zomer??????
en dat vind je een goede rede om niet naar het pak der pakken te kijken (confectie dan)