Das erg vlot inderdaad, ik ben benieuwd wanneer die van mij binnenkomt,ik ben 1,88 met bijna 90 kilo dus ik ben nogal benieuwd naar de pasvorm, misschien had ik beter een L kunnen bestellen ik ga het meemaken.
Couldn't agree with you more Sar...Barbour is definiitely maximum bang for your buck when trying look drssed well and for the minimum financial investment.I would like to mention an english brand namely, Cordings also a great look ...significantly pricier but a superior product also. I believe they are an English Brand......I think of think of them as Burberry without the Plaid ( novacheck) markings and trims ..which is perfectly fine by me ...Burberry is actually one of the "say out loud" designs I like Thanks. Anonymous said ... (6:59 PM) : i'd tap that Anonymous said ... (7:52 PM) : so funny ... in europe we wear these to muck out our horse stables
zaterdag besteld, nu in huis, dan zal die van 'ons' er vandaag of morgen arriveren.
Tailleren en armen laten versmallen zijn dé manier op het befaamde 'aardappelzak-effect' te verminderen!
Heren,Opzoek naar een Barbour. Zal xs voor mij de beste keus zijn (184cm en 69kg)?
Nou ja, perfect?!
Hierbij een paar foto's van mijn jas na aanpassingen bij de kleermaker:Wat vinden jullie van het resultaat? Wat ik mij vooral afvraag, vooral op de rug zit nog wat stof wat weg kan (hopelijk te zien op de tweede foto). Zouden jullie dit nog laten weghalen, of de jas niet verder laten tailleren? Mijn kleermaker zegt dat verder tailleren heel moeilijk wordt door de zakken en zijsplit. Ik lees in dit topic dat veel mensen echter wel heel veel stof hebben laten weghalen. Hoe heeft de kleermaker dit bij jullie opgelost? Dit kan ik dan weer doorgeven aan mijn kleermaker. Alvast bedankt!
Heb je het dan over de lengte inkorten van bovenarm tot onderen, of echt de breedte van de mouw zelf?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! En Bram, wat heb jij precies laten tailleren, als ik zo vrij mag zijn? @ Rogier; armen laten versmallen, ik snap niet echt wat je hiermee bedoelt. (excuses als dit wat dom overkomt misschien..)Heb je het dan over de lengte inkorten van bovenarm tot onderen, of echt de breedte van de mouw zelf?
Ziet er goed uit, Bram. Vind zo'n jas eigenlijk ook wel erg gaaf. Moet er misschien toch maar eens van komen...
Depending on the shipping address, most items will reach customers within 1 working days for UK addresses and between 2 days and 2 weeks for other areas. We strive to ensure all purchases arrive speedily and in good condition. However, if the item purchased is currently not in stock, you will be informed of the expected delivery date before your order is processed. You will then have the option to decide if you would like to wait for delivery within the stipulated time.
09/02/2008 Dispatched