Dit is dan wel weer een misser zeg:http://www.nonplusultra.nl/repository/data/styleit/script/can_image.asp?Heb je zoŽn grote kast, zit er een uurwerk in van een dameshorloge, een grote misser i.m.o.GR.
Ik ga van de week voor een Zeno Beobachtungs Uhr en een U-boat kijken
Moet nog even op de site van Zeno kijken wat een beetje grote dealer is.Die heeft dan waarschijnlijk de meeste klokken op voorraad.Zal waarschijnlijk wel in de randstad zijn.Heb niet zoveel zin om naar een gehucht te gaan en dat ze dan weinig of niks op voorraad hebben.
Ik zag staan op hun site Den-Haag aan de denneweg en Amsterdam aan de Leidsestraat zullen dus wel een grote collectie hebben neem ik maar aan.
Wellicht heeft Kupper in Aken wel veel op voorraad... Denk dat Fastcruiser wel wat meer kan zeggen over de Zeno collectie van Kupper.
Nee ikzelf niet, sorry (heb een andere Zeno op het oog) .
Nee ikzelf niet, sorry (heb een andere Zeno op het oog) . Viel me alleen op, kon er eigenlijk maar 1 zijn met 'n B&R.Misschien iemand anders op 't forum?
welke maat zeno's heb je?verschillende modellen 55mm horlogens?Ik ben geen andere 55mm horloges tegengekomen, afgezien van de Zeno SOS. De 53mm Uboot is het eenige wat erbij in de buurt komt qua formaat (van wat ik gezien heb)