Er zit ook een niet onaardige handschoenenzaak in de fraaie Hubertusgalerij (dichtbij Brussel-Centraal).
Die heeft toch ook mtm handschoenen?
Geen dank.
Dat weet ik eigenlijk niet!(Of heb je het weer over jouw condoomzaak om de hoek?)
Was een serieuze vraag Binnenkort ben ik in Brussel en wil er dan even kijken, vandaar de vraag.
Antwerpen toch?
Is 'double breasted' in combinatie met 'peak lapel' niet een tautologie Don?
Je stelt àltijd serieuze vragen, toch? Maar ik weet 't echt niet!Zijn MTM-handschoenen niet een beetje overdreven? Of heb je 'overdreven' handen?
Ik heb vrij kleine handen dus geen overbodige luxe.
Het lijkt me leuk om een keer daar te gaan kijken.Ik neem aan dat men daar verschillende merken in de verkoop heeft Mediaman.
Vandaag op de deurmat een pakketje met daarin:Type Classic Dress Glove (CDG) 4Handschoenen van Amerikaans hertenleerKleur 'Dark Tan'Kasjmier/Wol voeringMet belijning van de rugzijde
Don,Mooie handschoenen. Zijn deze m-t-m? Gezien het feit dat je eerder Will benaderd hebt naar aanleiding van diens blog over m-t-m chamois handschoenen. En gezien die mail en je opmerking daarin: niet ook een paar chamois handschoenen?MtB
HandschoenenHandschoenen worden al sinds mensenheugenis gedragen en vormden tot zeer recent een integraal onderdeel van een elegant voorkomen. Voor ieder gelegenheid waren er aparte handschoenen, donkerkleurig in de ochtend, en licht in de middag. Vroeger kon men aan de fijnheid van het materiaal zien, wat voor een vlees men in de kuip had. Handschoenen dienen qua materiaal en kleur consistent met de rest van uw ensemble. De schoenen en de tas zijn hier het uitgangspunt. Hoe korter de handschoen hoe sportiever. Borduursels en pareltjes horen alleen op avondhandschoenen. Katoen en zeemleer laten zich het beste wassen. Hertenleer gevoerd met lamswol is nog steeds de fijnste combinatie. (...)Bron.
Handschoenen dienen qua materiaal en kleur consistent met de rest van uw ensemble.
(...)Nu ik heb ervaren dat ze op basis van de maten die ik door heb gegeven een goed product kunnen maken zal chamois op korte termijn volgen. (...)
Met het Huis Boon heb ik goede ervaringen, het is een schitterende zaak, veel keus in maatvoering en ledersoorten. Binnenkort er maar weer eens heeb voor een nieuw paar. Als een winkel er zo uit ziet, moet het toch onweerstaanbaar zijn voor SF-ers. Zonde dat dergelijke zaken in Nederland steeds meer verdwijnen ten gunste van ketens.