Auteur Topic: Combinatie schoenen, jeans, shirts en blazers  (gelezen 5161 keer)

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Combinatie schoenen, jeans, shirts en blazers
« Reactie #30 Gepost op: 18 mei 2007, 15:39:19 »
Citaat van: "Timothy"
Maarehm kan je wel bestellen bij polo.com ?
Volgens mij sturen zij niet naar NL of wel ?

Nope, was 't maar zo...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Offline Monsieur Seriziat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 18 mei 2007, 16:09:41 »
Citaat van: "xerxes1358"
Heren bedankt zover voor de reacties. Ik schaf 1 jasje aan bij Suit Supply, koop in de zomer dan nog een paar van Bommel/ Liertjes.

Ik denk dat ik ipv van 2 jasjes 1 jasje en 1 pak aanschaf.

Deze Ralph Laurens zijn nu in uitverkoop.

http://www.polo.com/product/index.jsp?productId=2051655

De 44 past me op zich perfect (mouw is misschien 2 cm te lang). Kosten: 500 euro. Is in Italie gemaakt. Ik ken de constructie echter niet. Zal ik er een bestellen (krijg regelmatig bezoek uit de VS, verzending is geen punt dus).

Er bij bestel ik meteen een dress hoe.
http://www.polo.com/product/index.jsp?productId=2419020
of
http://www.polo.com/product/index.jsp?productId=2416651&cp=1760781.1815443&pageDisplay=family&pageType=family&int_nextBucket=0&totalProductsCount=24&pageCount=2&pageNum=1&SMR=1&int_prevBucket=-1

Kan ik hieronder bruine of zwarte schoenen dragen?

Verder aan de heren over de autoclub: neem de discussie svp mee naar de off topic sectie. Dit heeft niets te maken met mijn topic.

Hij krijgt regelmatig bezoek uit VS

Offline Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 18 mei 2007, 16:26:54 »
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "Bogart"
Ford Mondeo
Renault Laguna
Skoda Octavia
Seat Leon
etc.

Wat is er mis met een Octavia ???   :wink:

Niets hoor, auto voor de prijsbewuste VW rijder. :wink:
OT
Zou altijd willen passen en niet op de bonnefooi kopen.
Gewoon naar Suit Supply gaan.Hebben ze ook blazers die je zelfs kunt passen en aan kan laten passen.
Just my 2 cents..
"It is ok for me to have everything I want"

Offline xerxes1358

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 22 mei 2007, 12:35:49 »
Looking to Improve,

Citaat
Goed dat je je breed georiënteerd hebt. Besef wel dat AskAndy zich vooral richt op een traditioneel Amerikaanse stijl! Ik denk dat een blazer (mét de metalen knopen, al hoeven die niet direct goudkleurig te zijn) één van de meest veelzijdige jasjes is die je in je kast kunt hebben hangen, wat anderen hier ook mogen denken van een blazer ("Oubollig" e.d. Rolling Eyes ). Maar, waarom meteen twee? Eén blazer is voorlopig meer dan genoeg, en dan kun je ook een ander jasje aanschaffen. Dan heb je meteen méér mogelijkheden om te combineren. Denk aan een lichtbruin/beige/lichtgrijs, evtentueel linnen jasje.
Overigens, als je gelet op de commentaren toch terugdeinst voor metalen knopen, een effen blauw jasje is vrijwel net zo flexibel als een blazer. Wil je toch iets dat aan een blazer doet denken, overweg dan lichter gekleurde hoornen knopen.

Dank je voor de zeer heldere uiteenzetting. Ik krijg nu steeds van mensen uit omgeving te horen dat ik het beste een donker blauwe pak kan kopen om mee te beginnen om dit ook makkelijk als casual gedragen kan worden.

Wat vinden jullie? Wat is dan het meest versatile combinatie die ik heb? Pak+Jasje/Blazer of Blazer+Jasje.

Offline Looking to improve

• Gebruiker
  • Once more, unto the breach...
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 30 mei 2007, 14:32:44 »
Citaat van: "xerxes1358"
Ik krijg nu steeds van mensen uit omgeving te horen dat ik het beste een donker blauwe pak kan kopen om mee te beginnen om dit ook makkelijk als casual gedragen kan worden.

Wat vinden jullie? Wat is dan het meest versatile combinatie die ik heb? Pak+Jasje/Blazer of Blazer+Jasje.

Hoewel ik persoonlijk eerder een donkergrijs eerste pak aan zou raden, is dat niet de keus die je ons voorlegt. Van de twee opties: (donkerblauw)pak + jasje (géén blazer!) versus blazer + jasje is de eerste optie de meest veelzijdige. Je hebt dan de mogelijkheid het pak als pak te dragen (nettere gelegenheden, sollicitaties en wat dies meer zij), het jasje als een 'blazer' te gebruiken in combinatie met spijkerbroek of een niet te lichtgrijze broek, en je kunt het (niet donkerblauw) gekleurde jasje dragen ter afwisseling, wellicht ook nog met de broek van je pak e/o een spijkerbroek e/o de niet te lichtgrijze broek. Ik zou bij deze combinatie -als het je om de veelzijdigheid gaat- niet een blazer kiezen, maar als aangegeven, het jasje van het pak als soort blazer gebruiken.

Succes! Laat 'ns weten wat het geworden is...  :)

MtB
Anti:
-Chisel-toes (chiselfoob) en
-Napolitaanse manchetten