Leuk dat je wat kan met de tips
Veel plezier met combineren!
Ok, al jullie tips meegenomen naar de beurs en ik heb mijn best gedaan maar niet elke keer goed helaas.....

1e combi was ok voor de collega's bruin met bruin en oranje das, misschien beter blauwe shirt genomen ?

2e combi buin pak met makkelijke wit shirt basis en groene das, flitsende das op wit is bijna altijd goed denk ik.

Met deze was ik minder gelukkig licht bruin pak met donker bruin en streep das, had ik beter een blauw overhemd kunnen nemen ? Kleur schoenen onder dit pak bruin of zwart ? Schoenspanners staan op scherp i.d. hotel kamer voor het eerst

Bruin pak met blauw en bruine das is erg saai niet ? Lijkt wel een boomstam niet ? te weinig contrast kleueren ?

Bruin, blauw met flitsende oranje das, prima vond ik zelf, jammer van de enkele knoop ivm korte das......

Blauw pak met wit en "cuivre" koper das, prima volgens mij

jas D&G ben ik erg blij mee, wel krap

Dus, volgens mij heb ik nog te weinig wit en blauwe shirts gedragen en misschien licht bruine schoenen aanschaffen ? Volgens mij moet ik meer basis shirts en flitsende dassen dragen. Op beurzen moeten we helaas altijd met das, normaliter laat ik hem regelmatig thuis.
Schieten maar !