kun je niet gewoon zelf de stad ingaan
Citaat van: "ruby tuesday"kun je niet gewoon zelf de stad ingaan de reistijd alleen al, en dat voor een polo Maar de normale ralph lauren polo's verkopen ze toch wel gewoon in andere winkels, iets dichter in de buurt :S ?
Citaat van: "Marien"Citaat van: "ruby tuesday"kun je niet gewoon zelf de stad ingaan de reistijd alleen al, en dat voor een polo Maar de normale ralph lauren polo's verkopen ze toch wel gewoon in andere winkels, iets dichter in de buurt :S ?weet niet waar je woont, maar je hebt het steeds over omgeving koopgoot, dus miss kun je dan zelf voor een polo de stad in gaan. En als het maar een polo is, waarom dan al die moeite op sf..
Waar Ruby op doelt is dat je gerust zelf iets meer moeite mag doen dan alles te vragen. Beetje initiatief tonen
Je wekt de indruk achterover te leunen en enkel vragen te stellen zonder zelf moeite te doen te achterhalen weer ze worden verkocht. Daar ging het om.
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Marien"Citaat van: "ruby tuesday"kun je niet gewoon zelf de stad ingaan de reistijd alleen al, en dat voor een polo Maar de normale ralph lauren polo's verkopen ze toch wel gewoon in andere winkels, iets dichter in de buurt :S ?weet niet waar je woont, maar je hebt het steeds over omgeving koopgoot, dus miss kun je dan zelf voor een polo de stad in gaan. En als het maar een polo is, waarom dan al die moeite op sf..d8 dat je het over a'dam had, maar ik woon in r'dam ja. en waarom al die moeite op sf ? Ik vraag hier of mensen weten wat A: een big pony kost, en B: waar deze te halen is. Ik vind amsterdam te ver voor een polo, dus vraag ik waar ze normale RL's verkopen in rotterdam.Zoveel moeite doe ik dus niet.
Dickens & Jones zit in het Alexandrium, kijk anders op Fazhion.nl voor winkels met RL in Rotterdam...Bijenkorf verkoopt altijd RL, dus daar kan je vast en zeker ook slagen...
Citaat van: "Aero"Dickens & Jones zit in het Alexandrium, kijk anders op Fazhion.nl voor winkels met RL in Rotterdam...Bijenkorf verkoopt altijd RL, dus daar kan je vast en zeker ook slagen...ook in plaza vanaf CS richting stad.. overdekt.. Alexandrium niet volgens mij hoor..
Citaat van: "Marien"Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Marien"Citaat van: "ruby tuesday"kun je niet gewoon zelf de stad ingaan de reistijd alleen al, en dat voor een polo Maar de normale ralph lauren polo's verkopen ze toch wel gewoon in andere winkels, iets dichter in de buurt :S ?weet niet waar je woont, maar je hebt het steeds over omgeving koopgoot, dus miss kun je dan zelf voor een polo de stad in gaan. En als het maar een polo is, waarom dan al die moeite op sf..d8 dat je het over a'dam had, maar ik woon in r'dam ja. en waarom al die moeite op sf ? Ik vraag hier of mensen weten wat A: een big pony kost, en B: waar deze te halen is. Ik vind amsterdam te ver voor een polo, dus vraag ik waar ze normale RL's verkopen in rotterdam.Zoveel moeite doe ik dus niet.als jij nabij koopgoot vraagt kom ik toch niet met verkooppunten in adam.. beetje kromme gedachtengang heb je wel dan
Vorig jaar hadden ze alleen die Big Pony bij RL PC, omdat 1 van de werknemers er een stel mee had genomen uit de US, omdat ze toen niet werden geleverd aan RL in Nederland, mss kan dit anders zijn, maar ik ben bang voor je dat ze die polo's nergens anders hebben...
Vandaag bij Sartoria een Zanone polootje gehaald. Superlicht katoen, mooi dingetje.
Citaat van: "Rogier"Vandaag bij Sartoria een Zanone polootje gehaald. Superlicht katoen, mooi dingetje.icecoton, leuke polo's van zanone. zie ze bij immanuel 1970 ook wel eens..
wat voor kleur is het, grijs?
Citaat van: "Napoleon"wat voor kleur is het, grijs?Grijs groenig ja.
Citaat van: "Rogier"Vandaag bij Sartoria een Zanone polootje gehaald. Superlicht katoen, mooi dingetje.Ik heb deze in het rood. Aanrader!
Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "Rogier"Vandaag bij Sartoria een Zanone polootje gehaald. Superlicht katoen, mooi dingetje.Ik heb deze in het rood. Aanrader!Ik zag ze bij immanuel 1970 voor slechts 89,- in de sale
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "Rogier"Vandaag bij Sartoria een Zanone polootje gehaald. Superlicht katoen, mooi dingetje.Ik heb deze in het rood. Aanrader!Ik zag ze bij immanuel 1970 voor slechts 89,- in de saleNormaal zijn ze 149 he ? Gaat mij een beetje te ver.