Ben zelf op zoek naar een houtjes-touwtjes jas. Het liefst in een niet al te standaard kleur; lichtblauw of iets dergelijks lijkt mij wel leuk.
Iemand enig idee of heeft iemand er al een paar zien hangen?
Misschien is het vloeken in de kerk, maar ik heb een houtjes-touwtjes jas van GANT. Volgens een medewerker van Kool, een goede herenkledingzaak in Rotterdam ,zijn jassen van GANT zeer goed.
groet,
Menno
Ik heb een zomerjasje van Gant, maar ben er dus allerminst tevreden over. Is waarschijnlijk niet van de kwaliteit die jij bedoeld, maar bij mij is de kleurechtheid ver beneden peil. Kleur is uitgelopen, lijkt alsof ie is helemaal verwassen is, al eerste helft seizoen.
De meeste zomerjassen zijn van dun katoen dus die verkleuren m.i. altijd veel meer dan andere stoffen. tenzij je van die high-tech jassen koopt zoals Mammut,met gore tex e.d. maar dat ziet er natuurlijk even anders uit dan de jassen die wat gekleder aandoen zoals veel USA sportswear
Ik vind zomerjassen uberhaupt zelden goed. Is het waterdicht dan zweet je verschrikkelijk, ook met gore-tex, ( althans Ik)
Heb je iets van katoen dan ben je zo doornat na een stevige bui.
Is het warm en vochtig weer dan is geen enkele jas goed.
Maar we hadden het over winterjassen.
Sommigen vinden € 500,- voor een menging te duur. Kijk naar Paul & Shark, pilt nauwelijks, onverwoestbaar.
100% wol, lijkt me toch kwetsbaarder, wat voor merk dan ook.
Ik fiets veel door weer en wind. Een jas krijgt het bij mij te verduren,misschien hebben anderen minder problemen met 100% wol.