Van de week heb ik mijn 2 shirts van SBH binnengekregen. Prijs/kwali verhouding is goed. Eigenlijk alles wat je zou verwachten van een shirt van die prijs. Helaas is mijn bestelling niet geheel juist uitgevoerd.
-Mouwen te lang en wijd (vreemd als je bent opgemeten?)
-Te ruim gesneden manchetten
-Taille is nogal ruim (flink wat cm's in te nemen aan de taille. Bij dragen in broek echt een overdaad aan stof over op m'n rug). Verzocht om alle marges (ruimte bij opmeten dat werd open gelaten) te schrappen en gewoon cttb shirtjes te snijden maar blijkbaar toch niet gelukt.
-Shirts zouden beiden nog extra getailleerd worden (ook nog bovenop request voor cttb... behoorlijk dubbelop maar goed ik was een beetje paranoid to get it right.) Dit is wel netjes gebeurd bij 1 van de shirts (die alsnog wel te ruim is

snappen jullie em nog?).
Stoffen zijn wel goed. Ik heb een lichtroze twill [t42] die goed aanvoelt en uitstekend op het lichaam valt. Het andere shirt is een mooi stofje s23 maar voelt nogal stijf aan.
De shirts van vrienden zijn blijkbaar wel goed gedaan dus ik begrijp niet zo goed waar het bij mij misgaat. Shirt met stofje s23 is al eerder fout gedaan en dat zou eigenlijk met dit 2e shirt opgelost moeten zijn maar tevergeefs.
Los van het feit dat ze mijn maten blijkbaar niet helemaal juist hebben weten te krijgen (which is a pretty big thing), zijn het wel prima kerels met een leuk bedrijfje en een goed produkt (aangezien ze het bij anderen wel goed kunnen afleveren). Aan service of willingness van sbh zal het zeker niet liggen.
Voor mij blijft het bij een leuk experimentje en de shirts gaan richting mijn chubbie broertje, die ze overigens wèl past...
Groeten.