Probleem.Vandaag was ik bij Freek Nietsch om een JC te passen. Het zijn echt prachtige broeken!!Tot mijn grote verbazing hoorde ik dat JC geen lengtemaat 36 produceer (dit vertelde een vriendelijke verkoper mij). Om een indruk te geven van mijn maten: Mijn Gant-broeken zijn 32-36Dit betekend dat ik dus nooit een JC zou kunnen dragen Ben ik de enige met dit probleem, want ik hoor er hier namelijk vrij weinig over..
OT: Wil binnenkort ook een JC kopen, weet iemand of H&H in Eindhoven die verkoopt, scheelt mij weer van een teleurstelling thuis komen
Is dat niet een beetje de nekslag voor een merk als Old Vic in Zwolle het gaat verkopen? Niet dat ik ooit bij old Vic ben geweest hoor, maar lijkt me dat het bijzondere van JC er redelijk snel vanaf gaat zo.
Citaat van: "marcos"Is dat niet een beetje de nekslag voor een merk als Old Vic in Zwolle het gaat verkopen? Niet dat ik ooit bij old Vic ben geweest hoor, maar lijkt me dat het bijzondere van JC er redelijk snel vanaf gaat zo.Bijzondere van JC? 't Is gewoon een spijkerbroek...
Moet wel zeggen dat ik JC een beetje een slettenmerk vindt worden... Ligt in aardig wat winkels inmiddels.
Citaat van: "marcos"Is dat niet een beetje de nekslag voor een merk als Old Vic in Zwolle het gaat verkopen? Niet dat ik ooit bij old Vic ben geweest hoor, maar lijkt me dat het bijzondere van JC er redelijk snel vanaf gaat zo.Old Vic timmert gewoon aan de weg. Verkoopt 'gewoon' merken als Corneliani, Canali en Caruso en AdP. Ik zou dus niet weten waarom ze geen JC zouden mogen verkopen.
Citaat van: "Pietro"Geldt helemaal voor Aqua di Parma, ligt echt op iedere straathoek tegenwoordig.Resultaat van Luca di Montezemolo
Geldt helemaal voor Aqua di Parma, ligt echt op iedere straathoek tegenwoordig.
Hij is de eigenaar?Maar ik vind het wel jammer hoor, allemaal eenheidsworst: Caruso, Santoni, Jacob Cohen, AdP, Incotex, overal ligt hetzelfde. Ik snap het wel er moet geld worden verdiend en dit verkoopt maar het is zo fantasieloos.
Wat is het probleem? De producten worden er toch niet minder van?Ben je dan niet meer speciaal genoeg omdat het 'klootjesvolk' het nu op elke hoek van de straat kan kopen? Vind het alleen maar positief dat dit soort producten meer verkocht worden, betekent dat meer mensen met smaak gaan rondlopen.
Jawel dus...
Citaat van: "Camiceria"Jawel dus...Tot nu toe weinig verschil gemerkt met JC. Denk niet dat je alle merken over een kam mag scheren.
Citaat van: "Vortex"Wat is het probleem? De producten worden er toch niet minder van?Ben je dan niet meer speciaal genoeg omdat het 'klootjesvolk' het nu op elke hoek van de straat kan kopen? Vind het alleen maar positief dat dit soort producten meer verkocht worden, betekent dat meer mensen met smaak gaan rondlopen.Ik zie eerlijk gezegd liever een beetje variatie dan iedereen 'smaakvol' in de Santoni, JC, Borrelli... Vind 't allemaal maar een beetje risicoloos, fantasieloos.
Laten we vooral hopen dat half Nederland op Santoni's en in een JC gaat lopen. Zou het straatbeeld absoluut ten goede komen.
Citaat van: "Pietro"Laten we vooral hopen dat half Nederland op Santoni's en in een JC gaat lopen. Zou het straatbeeld absoluut ten goede komen.Toch gaat het grotendeels niet eens om wát je draagt maar om hóe je het draagt, daar schort het aan bij de meeste nederlanders.
Inderdaad, de kans is groot als heel nederland in Borreli, JC en Santoni gaat lopen, dat het nog steeds gecombineerd wordt met witte sokken en een wit t-shirt.Iets wat wij hier natuurlijk nooit zouden doen