Ik vind de wol/flanel variant uit de Oger folder wel fraai!
In Utrecht bij de fantastische winkel Barsoi, tegenover de Bijenkorf.
Geplaatst door: Bogart Voeg citaat toeAls het goed is staat het in de gulp.
Geplaatst door: michelp Voeg citaat toeBij de premium niet geloof ik.Heb laatst ook een premium besteld bij yoox, maar heb hem weer teruggestuurd omdat ie bij de bovenbenen veel te wijd was. Hij had wel een pijpwijdte van 18cm, maar het model zag er niet uit.Weet niet hoe dit zit bij die van jou?
Meerdere bestellingen gedaan via deze site o.a. 3 broeken van JC. Betrouwbaar en de producten binnen een week in huis.Scheelt 50% met de winkelprijzen. http://www.bresci-stockshop2.com/manufacturers/JACOB_COHEN/page,1/sid,afa71d3f3b32adf5ae6c6b3830211c1d
Maar zonder gekheid, als je structureel metalen voorwerpen in je zakken opbergt is de kans hierop gewoon groot.
Is dit nu veroorzaakt door je auto sleutels ?
Maar zonder gekheid, als je structureel metalen voorwerpen in je zakken opbergt is de kans hierop gewoon groot. Ik heb het bij veel van mijn broeken, ook de broeken van mijn pakken, dat de kontzakken dun worden en neigen door te slijten omdat ik daar kleingeld in opberg of mijn huissleutel. Iets wat ik nu dan ook mijzelf aan het afleren ben.
Bij mij gaan altijd de stiksels van de onderzijde van de rechter achterzak los.