Auteur Topic: Raffaele Caruso  (273252 keer gelezen)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.377
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #585 Gepost op: 23 oktober 2009 – 12:59:22
Hmm, denk wel ietsjes erover heen.( incl. stof)

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
cyka blyat

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #587 Gepost op: 13 maart 2010 – 15:18:02
Eergisteren zo'n Fluo pak bekeken. Deze lijn is bedoeld voor jonger publiek. Knalgele knoop op de mouw en op de binnenzak en standaard drop 10 (!). En een lagere prijs, wat zich ook vertaald in een lagere prijs en het feit dat de Fluo lijn geen los binnenwerk heeft.

brenn

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #588 Gepost op: 22 maart 2010 – 16:28:31
Vandaag even bij Oger langs geweest en ik zag dat 10 en 11 april een kleermaker van caruso langs komt. Ik zou dan een MTM pak van Caruso kunnen laten maken.
Oger heeft een fixed price deal met Caruso om op die 2 dagen voor 998,- een op maat gemaakt pak te laten maken. Je hebt dan keuze uit een hele berg stoffen (rest stoffen van het laatste seizoen) en het maakt niet uit welke stof je pakt.

Vinden jullie 998,- een mooie prijs of valt dat wel mee? Uiteraard hangt het ook af van welke stof ze hebben..

Markx

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.866
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #589 Gepost op: 22 maart 2010 – 16:30:20
Dat is een hele populaire actie hier, Brenn. Ik denk dat het ook dit keer weer een populair weekend zal worden.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #590 Gepost op: 22 maart 2010 – 16:37:36
Dat is een mooie prijs.

Mediaman

  • Gast
Re: Raffaele Caruso
Reactie #591 Gepost op: 22 maart 2010 – 17:54:06
Vandaag even bij Oger langs geweest en ik zag dat 10 en 11 april een kleermaker van caruso langs komt. Ik zou dan een MTM pak van Caruso kunnen laten maken.
Oger heeft een fixed price deal met Caruso om op die 2 dagen voor 998,- een op maat gemaakt pak te laten maken. Je hebt dan keuze uit een hele berg stoffen (rest stoffen van het laatste seizoen) en het maakt niet uit welke stof je pakt.

Vinden jullie 998,- een mooie prijs of valt dat wel mee? Uiteraard hangt het ook af van welke stof ze hebben..

Een beetje MTO bij SuSu zit al snel op € 700,- dus voor een Caruso lijkt me dat een prima prijs.

brenn

  • Gebruiker
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #592 Gepost op: 11 april 2010 – 21:19:20
Vandaag bij Oger langs geweest, mijn afspraak was om 09:30. als eerste dus nog alle keus in stoffen etc :)

Ze gebruikte een standaard jasje van Caruso die ik aan moest doen en dan gingen ze van daar uit kijken wat er aan de maten veranderd moest worden. Dat standaard jasje was precies dezelfde stijl vorm en maat als een Caruso pak dat ik in januari al bij Oger had gekocht..

Leuk om het verschil te zien, bijna alles moest wel wat aangepast worden volgens de kledingmaker van Caruso. Schouders, taille, mouwlengte, broek kruis hoogte (weet even niet hoe dat heet), pijp wijdte en misschien nog wat dat ik even vergeet.

Nou vraag ik mij af of die veranderingen (verbeteringen neem ik aan) ook grootendeels uitgevoerd kunnen worden aan het pak dat ik al heb? Of is dat vaak niet meer mogelijk?

ik heb trouwens een grijs driedelig pak 90%wol/10%zijde en een colbert 93%cashmere/7%zijde genomen. (een grijs pak was mijn bedoeling, dat jasje was omdat ik die stof niet kon laten liggen..)

Prosit

  • Gebruiker
  • Berichten: 787
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #593 Gepost op: 12 april 2010 – 13:35:04
Eergisteren zo'n Fluo pak bekeken. Deze lijn is bedoeld voor jonger publiek. Knalgele knoop op de mouw en op de binnenzak en standaard drop 10 (!). En een lagere prijs, wat zich ook vertaald in een lagere prijs en het feit dat de Fluo lijn geen los binnenwerk heeft.


Enig idee rond welke prijs de lagere prijs is?

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #594 Gepost op: 12 april 2010 – 13:45:20
Ik bedoelde "...een lagere prijs, wat zich vertaald in een lagere afwerking.." trouwens.

Ik heb dat Fluo pak in Italie bekeken en daar lag de prijs een paar 100 euro lager dan de RCSP lijn. Geen idee overigens of Fluo in Nederland te krijgen is. Ik heb deze pakken wel eens op Yoox voorbij zien komen.

<edit:> *schaamt zich dood om de "d/t" fouten, maar laat ze staan om zichzelf scherp te houden.*
Laatst bewerkt op: 12 april 2010 – 14:05:30 door Stromen

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #595 Gepost op: 17 juni 2010 – 17:35:15
Fotootjes...


Borstzakje:


Heupzak:


Revers:


Knoopje "Corno"


Binnenkant:


(Nieuw!) label:


Pure Linen...


... not:


Knoopjes op de mouw; u telt er twee:




Achterkant revers:


Mouwaanzet binnenkant:


Binnenstebuiten voorkant:


Binnenstebuiten achterkant:


Binnenwerk:


Detail binnenkant:


Boekje:


Tungsten Duvall

  • Gebruiker
  • Berichten: 232
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #596 Gepost op: 17 juni 2010 – 18:06:32
Mooi Carwo! Enne leuke keuze, 2 mouwknoopjes ... nog een speciale reden?

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #597 Gepost op: 17 juni 2010 – 19:11:52
Mooi Carwo! Enne leuke keuze, 2 mouwknoopjes ... nog een speciale reden?

Gegroet!

Bedankt, Tungsten. Nee, gewoon voor de leuk.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #598 Gepost op: 17 juni 2010 – 19:21:29
Fotootjes...


Binnenkant:






Blijft aardig om te zien. Ben je tevreden over het knopenduo op de mouw?
Laatst bewerkt op: 18 juni 2010 – 13:59:37 door Daedalus
cyka blyat

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Re: Raffaele Caruso
Reactie #599 Gepost op: 17 juni 2010 – 20:16:25
Blijft leuk om te zien. Ben je tevreden over het knopenduo op de mouw?

Nog steeds... al uren.