Auteur Topic: Raffaele Caruso  (gelezen 70552 keer)

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #150 Gepost op: 18 juli 2005, 22:19:30 »
ziet er goed uit dat pak, het is dat ik al zoiets heb anders was ik snel klaar met het zoeken naar een stof bij de aankomende actie avond bij sartoria
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Huey

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #151 Gepost op: 18 juli 2005, 22:20:44 »
Citaat van: "Marco"
ziet er goed uit dat pak, het is dat ik al zoiets heb anders was ik snel klaar met het zoeken naar een stof bij de aankomende actie avond bij sartoria

Ben er nog niet helemaal uit wat ik nu bestel, denk gewoon een grijs pak. Smoking heb ik pas vanaf begin december nodig. Dat moet wel lukken als ik het begin oktober bestel.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #152 Gepost op: 18 juli 2005, 22:25:26 »

Roze niets voor je?

HotFudge

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #153 Gepost op: 18 juli 2005, 22:27:47 »
:roll: maar wanneer is klaar klaar?

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #154 Gepost op: 18 juli 2005, 22:28:17 »
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Bonne"

Roze niets voor je?

Klaar is klaar.

Ja maar, ja maar, ja maar..... hij begon.

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #155 Gepost op: 25 augustus 2005, 16:55:02 »
In de nieuwe quote staat een stukje over Carusso.Carusso gaat dit seizoen o.a. een dandy pak op de markt brengen waarvan de kraag in velours is uitgevoerd.Op de foto zag dat er wel mooi uit.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #156 Gepost op: 30 augustus 2005, 18:03:48 »
Ik vond het wel een beetje erg "flits" er uit zien. Is net niet mijn smaak.  Stond wel bij dat het een tijdje in de mode is geweest bij de Engelse adel eind 18de eeuw als support voor de Franse adel die toen bij bosjes op de guillotine werden gelegd  :(
This, madame, is Versailles.

Offline Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #157 Gepost op: 30 augustus 2005, 20:30:58 »
Citaat van: "gusto napolitano"
Ja is voor de echte dandy.......of niet.

welke pagina?

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #158 Gepost op: 30 augustus 2005, 20:55:49 »
ff scan voor de nieut quote lezer :wink:

Offline Al Capone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #159 Gepost op: 30 augustus 2005, 22:11:32 »
Citaat van: "Jacob"
Ja is voor de echte dandy.......of niet.

welke pagina?

ergens achterin (blz 166)

Offline Penjon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #160 Gepost op: 30 augustus 2005, 22:18:45 »
In de nieuwe quote staat een stukje over Carusso.Carusso gaat dit seizoen o.a. een dandy pak op de markt brengen waarvan de kraag in velours is uitgevoerd.Op de foto zag dat er wel mooi uit.

Op een mooie winterjas vind ik een velours kraag prima, maar op een pak lijkt het mij niet echt super. Lijkt mij meer mode trend die over een aantal jaar weer volkomen not done is.

Offline POMEROL

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
Caruso - Ma.Co
« Reactie #161 Gepost op: 16 januari 2006, 23:31:57 »
Afgelopen weekend m'n semi-maatpak opgehaald bij Crossword in Brussel. (http://www.crosswordbrussels.be)

Het is een 3-knoopspak van donkergrijze Super 120 met een witte krijtstreep (Euro 975). Ben Nederlander, dus ook maar een extra broek met side adjusters erbij genomen (Euro 220).

Het pak is gemaakt bij Ma.Co en er zit alleen een Crossword label in. De afwerking is een stuk minder dan bij de Raffaele Caruso pakken die ik bij Pauw en Kool heb gekocht. Is Ma.Co een B-label?

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #162 Gepost op: 16 januari 2006, 23:49:01 »
Welke onderdelen van de afwerking vind je minder? Heb je misschien foto's zodat we het kunnen zien? Ben je er tevreden mee voor het geld? Dat is namelijk het belangrijkste!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Offline POMEROL

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
Caruso - Ma.Co
« Reactie #163 Gepost op: 17 januari 2006, 00:23:01 »
Bijvoorbeeld het stikwerk op de revers ziet er nogal machinaal uit. De knopen op de mouwen gaan ook niet open. Misschien speelt ook mee dat mijn Caruso pakken van Summer Tasmanian met zijde zijn gemaakt (Loro Piana).

Ik ben wel blij met het pak. Het zit en de extra broek met side adjusters staat erg mooi met bretels. Een goed werkpak.

Huey

• Gast
Re: Caruso - Ma.Co
« Reactie #164 Gepost op: 18 januari 2006, 21:48:24 »
Citaat van: "POMEROL"
Afgelopen weekend m'n semi-maatpak opgehaald bij Crossword in Brussel. (http://www.crosswordbrussels.be)

Het is een 3-knoopspak van donkergrijze Super 120 met een witte krijtstreep (Euro 975). Ben Nederlander, dus ook maar een extra broek met side adjusters erbij genomen (Euro 220).

Het pak is gemaakt bij Ma.Co en er zit alleen een Crossword label in. De afwerking is een stuk minder dan bij de Raffaele Caruso pakken die ik bij Pauw en Kool heb gekocht. Is Ma.Co een B-label?

MA.CO is de fabrikant van Caruso. Ze maken bijv. ook voor Baldessarini en een paar andere designers. Zo heeft elke lijn z'n eigen afwerkingsniveau natuurlijk.

Offline TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #165 Gepost op: 21 maart 2006, 13:41:41 »
Ik keek toenet smart traveller en daar kwam Oger bij die de nieuwe zakenpakken liet zien. Er was een hele mooie Caruso bij http://www.rtl.nl/financien/smarttraveller/gadgets/ op deze site kan je hem bekijken er staan ook nog twee andere pakken bij die ook wel mooi zijn.
Return to innocence...

Offline Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #166 Gepost op: 23 juli 2006, 19:51:33 »
Citaat van: "TimMureau"
Ik keek toenet smart traveller en daar kwam Oger bij die de nieuwe zakenpakken liet zien. Er was een hele mooie Caruso bij http://www.rtl.nl/financien/smarttraveller/gadgets/ op deze site kan je hem bekijken er staan ook nog twee andere pakken bij die ook wel mooi zijn.

Ik ben erg geinteresseerd in het aanschaffen van een caruso pak, maar nu heb ik begrepen dat er verschillende lijnen zijn van Caruso: kan iemand mij vertellen wat caruso allemaal te bieden heeft.

Ik heb van Sartoria begrepen dat hun red label bij caruso wordt gemaakt: maar daarentegen verkopen ze zelf ook nog pakken met het caruso label: wat is het verschil?
Do it
Do it right
Do it right now

Offline Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Caruso
« Reactie #167 Gepost op: 05 augustus 2006, 13:45:51 »
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Jip"
Het klopt inderdaad dat wij bij Oger pakken van caruso verkopen!, zijn erg mooi en hebben echt een hele goede make!
 :!:

Ik heb zojuist eens een Caruso aangepast bij Oger DH, dus inclusief die "shirt" mouwinzet.  (deze manier van inzetten gebruikt Borrelli bv ook)

Hierdoor onstaat een zeer zachte en zeer ongevulde schouder die net als een (goed gesneden) shirt precies de contouren van de torso en schouders volgt. ERG FRAAI!  Dit geeft een ERG hoge taille en ZEER nauwe armsgaten, het hele jasje wordt als het ware "visueel een paar cm opgetild" (dit is zeer mooi gezichtsbedrog)
Je vermijdt ook hiermee een 'uitsmijters-gewichtheffers' silhouet dat een teveel aan schoudervulling kan veroorzaken

En  800 eur is echt een zeer goede prijs voor een handgenaaid pak met open knoopsgaten en andere  leuke details!

Ja, ik weet nu  in welke hoek ik een pak moet zoeken!

Ik heb van de week bij Oger in Den Haag geweest: daar heb ik een Caruso (satoria lijn) aangetrokken. Hiervan konden de knoopsgaten niet open worden gemaakt (de voering was geheel gesloten genaaid). Weet iemand of dit voor de gehele lijn geldt of dat dit voor sommige pakken in die lijn gelden. Verder had het wel de shirt schouder inzet e.d.
Do it
Do it right
Do it right now

Offline Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Caruso
« Reactie #168 Gepost op: 05 augustus 2006, 13:45:55 »
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Jip"
Het klopt inderdaad dat wij bij Oger pakken van caruso verkopen!, zijn erg mooi en hebben echt een hele goede make!
 :!:

Ik heb zojuist eens een Caruso aangepast bij Oger DH, dus inclusief die "shirt" mouwinzet.  (deze manier van inzetten gebruikt Borrelli bv ook)

Hierdoor onstaat een zeer zachte en zeer ongevulde schouder die net als een (goed gesneden) shirt precies de contouren van de torso en schouders volgt. ERG FRAAI!  Dit geeft een ERG hoge taille en ZEER nauwe armsgaten, het hele jasje wordt als het ware "visueel een paar cm opgetild" (dit is zeer mooi gezichtsbedrog)
Je vermijdt ook hiermee een 'uitsmijters-gewichtheffers' silhouet dat een teveel aan schoudervulling kan veroorzaken

En  800 eur is echt een zeer goede prijs voor een handgenaaid pak met open knoopsgaten en andere  leuke details!

Ja, ik weet nu  in welke hoek ik een pak moet zoeken!

Ik heb van de week bij Oger in Den Haag geweest: daar heb ik een Caruso (satoria lijn) aangetrokken. Hiervan konden de knoopsgaten niet open worden gemaakt (de voering was geheel gesloten genaaid). Weet iemand of dit voor de gehele lijn geldt of dat dit voor sommige pakken in die lijn gelden. Verder had het wel de shirt schouder inzet e.d.
Do it
Do it right
Do it right now

Offline Rens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #169 Gepost op: 22 augustus 2006, 19:54:55 »
Voor degenen uit het zuiden des lands, Caruso is sinds kort te koop bij Heiligers en Hoed

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #170 Gepost op: 22 augustus 2006, 23:30:03 »
Citaat van: "Rens"
Voor degenen uit het zuiden des lands, Caruso is sinds kort te koop bij Heiligers en Hoed

Enig idee welke lijn, afwerking en prijsniveau?

Vanità - modern tailors

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #171 Gepost op: 22 augustus 2006, 23:44:47 »
Is eindhoven toch is dat nog wat die winkel.

Offline Sergio

• Global Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #172 Gepost op: 22 augustus 2006, 23:54:28 »
Is eindhoven toch is dat nog wat die winkel.

Samenvatting van eerdere reacties hier op het forum: :r

Vanità - modern tailors

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #173 Gepost op: 23 augustus 2006, 00:02:38 »
Ik begrijp :D

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #174 Gepost op: 26 augustus 2006, 20:35:57 »
Toen zat waarschijnlijk de vorige eigenaar er nog in.. Zitten nu, volgens mij, 2 anderen in.. Vind de zaak overigens zelf niet verkeerd..

Maar als hier 2 a 3 sf'ers een zaak niet veel vinden is de opinie snel gemaakt..  :wink:

Offline Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #175 Gepost op: 26 augustus 2006, 21:54:08 »
in het topic ''eindhoven'' staat er een stukje geschreven over H&H.. ook over de 2 nieuwe eigenaren..
Tribula

Offline Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #176 Gepost op: 11 september 2006, 21:43:29 »
Hoe is iig de stoffenreeks van Caruso? van welke merken hebben zij de stalen?
Tribula

Immanuel

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #177 Gepost op: 14 september 2006, 13:52:45 »
on topic; mijn nieuw caruso pak is geleverd deze middag, de broek moet nog afgewerkt worden en heb gekozen voor jawel 18 cm voetwijdte alleen moet de omslag van 6.5 cm er nog aangemaakt worden.. hierbij alvast wat detailfoto's

Zaterdag is de broek klaar, dan nog een pic van het geheel

Taylor

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #178 Gepost op: 14 september 2006, 14:51:48 »
Ziet er goed uit Immanuel!!!

=D>  =D>  =D>

Napoleon

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
« Reactie #179 Gepost op: 14 september 2006, 14:58:50 »
mooi hoor!