Heb me daar ook al een paar keer over verbaasd...
Tja, maar waar trek je dan grens... Spanners erbij, dan ook niet een potje LCA of Saphire, en een borsteltje en een doekje... En moeten we bij een hemd dan niet een hanger meeleveren, en wasmiddel...? En een wasmaschine, strijkplank etcetc
Citaat van: "Camiceria"Tja, maar waar trek je dan grens... Spanners erbij, dan ook niet een potje LCA of Saphire, en een borsteltje en een doekje... En moeten we bij een hemd dan niet een hanger meeleveren, en wasmiddel...? En een wasmaschine, strijkplank etcetcDat hoeft nu ook weer niet.Ik hou er maar op dat ik voor mijzelf geen limiet heb.
Die santoni's in die vage strependozen komen bij Pauw compleet met spanners, die zitten bij de prijs inbegrepen maar je lapt er dus wel voor.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Camiceria"Tja, maar waar trek je dan grens... Spanners erbij, dan ook niet een potje LCA of Saphire, en een borsteltje en een doekje... En moeten we bij een hemd dan niet een hanger meeleveren, en wasmiddel...? En een wasmaschine, strijkplank etcetcDat hoeft nu ook weer niet.Ik hou er maar op dat ik voor mijzelf geen limiet heb.koop je veel mtm schoenen gusto?
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Camiceria"Tja, maar waar trek je dan grens... Spanners erbij, dan ook niet een potje LCA of Saphire, en een borsteltje en een doekje... En moeten we bij een hemd dan niet een hanger meeleveren, en wasmiddel...? En een wasmaschine, strijkplank etcetcDat hoeft nu ook weer niet.Ik hou er maar op dat ik voor mijzelf geen limiet heb.koop je veel mtm schoenen gusto?Nee dat niet maar ik had voor mijn 50e verjaardag van godelieven een sessie bij Silvano Lattanzi gekregen.
Citaat van: "Merlino"Heb me daar ook al een paar keer over verbaasd...Precies Merlino om dan alleen maar twee schoenen in een doos te krijgen voor dat geld.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Merlino"Heb me daar ook al een paar keer over verbaasd...Precies Merlino om dan alleen maar twee schoenen in een doos te krijgen voor dat geld.There is no free lunch, daar moet jij ook mee bekend zijn toch. Als jij op je kantoor een klant ontvangt en je betaalt de lunch voor hem, betaalt hij eigenlijk zijn eigen lunch én die van jou. Als jij spanners bij je schoenen krijgt betaal je daar gewoon voor.
daar gaat het wel om, de prijs stijgt derhalve
Foto's misschien? Waar heb je voor gekozen?
Al nieuwe informatie Nexus?!?
Citaat van: "thmeky"Al nieuwe informatie Nexus?!? Ja, zijn mooi die dingen he
Citaat van: "Huey"Citaat van: "thmeky"Al nieuwe informatie Nexus?!? Ja, zijn mooi die dingen he Absoluut! Weet jij al meer?
Citaat van: "thmeky"Citaat van: "Huey"Citaat van: "thmeky"Al nieuwe informatie Nexus?!? Ja, zijn mooi die dingen he Absoluut! Weet jij al meer? Ik weet misschien wel iets wat jij niet weet, maar lang niet wat Nexus weet
forum-actie Voor zulke schoenen moet je gewoon harde knaken neerleggen en een flink stuk reizen..
Citaat van: "ruby tuesday"forum-actie Voor zulke schoenen moet je gewoon harde knaken neerleggen en een flink stuk reizen.. Zeeuwse mannentaal.. Gewoon strak dat shirt maakt niet uit of je kan ademen, toch Ruby?
Citaat van: "Jason"Citaat van: "ruby tuesday"forum-actie Voor zulke schoenen moet je gewoon harde knaken neerleggen en een flink stuk reizen.. Zeeuwse mannentaal.. Gewoon strak dat shirt maakt niet uit of je kan ademen, toch Ruby?Idd, strakker dan strak, maar dat is bij een schoen niet van toepassing.. Een actie omtrent Scafora haalt heel het merk omlaag m.i.
Citaat van: "Camiceria"tot je een paar ziet van 420 e dat je niet kan laten staan; dan is 450 e ook wel prima. Een beetje erbij en je zit aan de top binnen NL confectie. Hek van de dam en er is geen limiet meer...Dat gaat niet gebeuren Cami, ik ben wat dat betreft redelijk principieel en ook 'streng' voor mezelf (denk ik)
tot je een paar ziet van 420 e dat je niet kan laten staan; dan is 450 e ook wel prima. Een beetje erbij en je zit aan de top binnen NL confectie. Hek van de dam en er is geen limiet meer...