Die foto van Kennedy stond ergens op stijlforum, de andere twee had ik ooit opgeslagen. Iemand enig idee wat voor jasje churchill aanheeft?
Van prins Bernhard is ook zo'n mooie foto, dat ie in z'n werkkamer achter het bureau zit
Citaat van: "Vodka"Van prins Bernhard is ook zo'n mooie foto, dat ie in z'n werkkamer achter het bureau zitDeze??
Berlusconi op de uitvaart van Gianni Agnelli.
Citaat van: "TimMureau"Berlusconi op de uitvaart van Gianni Agnelli.Knoopje kapot Silvio?
Het tweede knoopje moet in elk geval dicht, en de onderste altijd open.
Citaat van: "Jacob"Het tweede knoopje moet in elk geval dicht, en de onderste altijd open.dat was mijn inziens ook, maar C&A meent van niet... is het smaak of mores?
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jacob"Het tweede knoopje moet in elk geval dicht, en de onderste altijd open.dat was mijn inziens ook, maar C&A meent van niet... is het smaak of mores?Mores natuurlijk:bij 3 knopen middelste dicht.bij 2 knopen bovenste dicht.Niet over nadenken maar doen
Die nieuwslezer van NOS kan dat ook. Een kleine knoop met een uitbloezende das. Vind het erg mooi. Hoe heet die knoop?
Volgens mij gaat het hier over sijlfoto's?
Het gaar hier idd over stijlfoto's en imho mag over die foto's toch ook gewoon gesproken worden?