In de vandaag geopende vestiging van LCT in Utrecht net 2 shirts besteld, normaal katoen van 129 euro, parelmoerknopen erbij genomen dus uitgekomen op 155 voor beide. Eentje is een lichtblauwe visgraat met dubbel manchet, de ander een blauw/wit streepje met napolitaans manchet. Geen contrastboord, geen initialen, geen afwijkend stiksel, totaal basic. Ik vond de stofkeuze prima, hoewel ze volgens mij vrij veel keuze in polyester/katoenmix hebben waar weinig mensen voor kiezen. Ik was de eerste die maatshirts bestelde in dit filiaal dus ik heb shirt nr 1 en 2
Ik ben erg benieuwd hoe ze gaan worden. Eind juli zijn ze klaar, als ze nou erg mooi zitten denk ik er toch sterk aan om ook nog 2 shirts van de duurste stof te nemen. Wel afhankelijk van wat ik komende week in Berlijn ga uitgeven.
Klein minpuntje was wel dat de airco het nog niet deed, erg warm om te gaan rommelen met passhirts. Ik kreeg gelukkig wel een glas koele prosecco aangeboden. Op het eind het bestelformulier nog even doorgelopen en nog een foutje ontdekt, verkeerde boordmaat stond ingevuld maar dat is gelijk rechtgezet. Het ging nog een beetje onwennig en de winkel is natuurlijk nog niet helemaal af, maar ik was dan ook de allereerste.
Jullie zien zien ze wel verschijnen in het nieuwe aanwinst topic.