Agnelli was een echte stijlkoning, i.t.t. zijn kleinzoon en om de redenen die D. hierboven heeft genoemd. En om me voor de verandering eens niet blind te staren op de details: zijn silhouet was altijd onberispelijk.(...)
Vind 't maar een nerd, sorry D.
Ziet er mooi uit, die Agnelli, maar hij heeft zijn kop ook niet tegen. Met mijn hoofd erboven en oude bergschoenen eronder zou het toch een ander plaatje worden.
CD toch.
Schrijf het verstandige broertje, John Elkann, niet af. Die is niet vergeten wat understatement is. Wordt nog interessant. De basis is er al, prachtig gesneden pakken.
In de toekomst wordt dit wellicht toch eerder een stijlwaardig opvolger van zijn vader imho.
Hij moet eerst maar eens bij zijn broer in de leer over interessante arm candy
Gianni Agnelli was zijn grootvader, niet vader.
Daarom is het ook Agnelli's stijl en niet de jouwe. That's the whole point. Het gaat niet om de bergschoenen of het over de manchet gedragen horloge per se; het gaat erom dat je stijl in het verlengde van je persoonlijkheid ligt. Dat was bij de oude Agnelli het geval (denk ik). Bij Lapo draait het meer om het effect op de buitenwereld; en het 'verstandige broertje' is helaas te saai om ooit een stijlicoon te worden.
Neukte ook flink, der Johannes. En geen gemauw over riemen die moeten matchen met zielige vieux-santonis.
He is clad in a well-cut morning coat for his marriage to Doris Duke, a woman who if she was not the richest woman in the world was in the running. Rubirosa exited the marriage after a year with the photograph, alimony, a fishing fleet, several sports cars, a converted B-25 bomber, and a 17th Century house in Paris (he did not do quite as well from a later marriage to the heiress Barbara Hutton but then that one only lasted a few months).