Wil mij graag even voorstellen. Ben een jongeman van 31 jaar, ik wist al langer van het bestaan van het forum maar nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld. Dit omdat kennis en ervaring delen het beste is wat er is. Ik weet niet beter dan dat ik altijd voor kwaliteit ga, loop er altijd goed gekleed bij, moet sparen om kwaliteit te kopen, hard werken en weinig verdienen haha. Ik doe geen gekke dingen, drink niet, rook niet, gebruik niet, en in kroegen en cafe's hangen is niet mijn ding, ook niet geweest. Wie weet weten jullie goede stekken waar ik me wel lekker voel? Ik draag al jaren o.a. corduroy broeken (het jeans model) en veel leeftijdsgenoten vinden het "opa broeken" ik dacht en denk altijd van maar ik heb stijl en kwaliteit en ik weet wel beter.
Wil wel even een mythe uit de wereld helpen, het duurste is niet altijd het beste en zeker niet altijd kwaliteit. Als je zelf een goed oog hebt en gewoon gaat voor kwaliteit met voorwaarden dan kan je voor een goede prijs kwaliteit kopen welke tijdloos is en jarenlang mee gaat. Voorwaarden voor mij zijn, geen printjes/opdrukken, geen grote logo's, het liefst handgemaakt wanneer mogelijk, het liefst made in italy of een ander hoogwaardig land (neem wol uit scotland, stukken uit groot-brittanië, wol uit new zealand of australië, stukken uit Japan).
Moet wel zeggen dat ik jacks of jassen erg belangrijk vind net zo belangrijk als goede schoenen van goede kwaliteit dit zet voor mij het puntje op de welbekende i. Mijn motto is altijd "het gaat er niet om wat je draagt, maar hoe je het draagt".
Massaproducten of waar veel mensen mee lopen ga ik uit de weg, ik hou van de meer traditionele hoek en laat anderen dit maar oubollig vinden. Ben erg gek op de klassiek Britse of Italiaanse stijl, maar ik kan er ook goed gekleed sportief bij lopen. Wanneer ik jeans draag dan altijd nette zonder ravels, scheuren of wassingen. De kleur zwart doet mij niets dus hier zal je me nooit in zien, zelfs niet op een begravenis of crematie. Zwarte schoenen vind ik laf, is een punt van niet kunnen kiezen en zo gewoontjes en doordacht maar dat is mijn mening. Ik kan echt met knalgroene schoenen lopen en een knalgeel jack of een felblauwe broek met kalk washing.
Zou het erg fijn vinden om mijn kennis en ervaring te delen en wie weet houd ik er vriendschappen aan over, want neem aan dat we hier allemaal een soort van dandy zijn. Stijl zit in je.
Take care,
Elroy