Auteur Topic: Voorsteltopic  (gelezen 440521 keer)

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #90 Gepost op: 22 november 2004, 20:11:46 »
je moet je een beetje aanpassen aan de style van de winkel zou ik zo zeggen.

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #91 Gepost op: 23 november 2004, 16:16:07 »
enkele dagen geleden kwam ik op dit forum terecht en me gisteren maar eens geregistreerd...
interesses met name italiaans voor wat betreft mode, iwc voor horloges en porsche vwb auto's
op modegebied absolute nieuwkomer, weet wel wat ik mooi vind en kan ambachtelijk handwerk waarderen

hoop hier veel op te steken

vrgr/marco
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #92 Gepost op: 23 november 2004, 17:07:54 »
Welkom Marco!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Offline Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #93 Gepost op: 23 november 2004, 19:43:00 »
Citaat van: "Nexus"
Welkom Marco!

Idem...

En de rest ook welkom natuurlijk :)

Offline Solitarias

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #94 Gepost op: 30 november 2004, 23:43:04 »
En welkom shirtfan!
Hoe ben jij hier zo gekomen?
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Offline shirtfan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #95 Gepost op: 02 december 2004, 15:39:56 »
Grazie Solitarias,

heb de laatste 78 uur alle topics doorgenomen en zie nu pas dat er ook een voorsteltopicje is.
Mooi hoor, om iets te vinden waar veel -met name jongere- mensen zitten met een hang naar een bepaalde stijl.

Ben zelf 21 en tweedejaars rechten aan de UvA. Daarvoor het voorrecht gehad om twee jaar in Florence 'storie' te mogen studeren.

Volgens mij ben ik hier via Google terecht gekomen; mijn interesses liggen vooral op het gebied van klassieke (maat)kleding. Een mix tussen Engels en Italiaans. Je kent het wel; 18 cm pijpjes op hoogwater, strak getaileerde shirts en jasjes, etc etc. Kortom: la bella figura op en top.

Het maakt me weinig uit of mijn spullen van de 'reguliere' merken komen of niet; zolang de combinatie van pasvorm, stoffen en maakwijze maar goed is. Dit resulteert erin dat mijn kledingkast een bonte verzameling is van tientallen bekende en minder bekende merken. Ik kan daardoor wel de kwaliteit vrij goed vergelijken dus kan misschien nog echt wat bijdragen aan deze site!

Offline Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #96 Gepost op: 02 december 2004, 15:52:40 »
klinkt goed, welkom zou ik zeggen
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #97 Gepost op: 02 december 2004, 17:31:26 »
Welkom Shirtfan ,en je weet  er gaat niets boven maatwerk :wink:

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #98 Gepost op: 02 december 2004, 17:33:33 »
Benvenuti, shirtfan!

Offline shirtfan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #99 Gepost op: 02 december 2004, 17:57:49 »
Dank,

Gusto, mijn complimenten voor alle informatie die je via deze site deelt. Valt bijna niets meer aan toe te voegen =D>

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #100 Gepost op: 02 december 2004, 18:04:53 »
Bedankt we moeten elkaar helpen met het geen we weten en daar dient dit forum o.a voor vind ik persoonlijk :wink:

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #101 Gepost op: 02 december 2004, 19:53:51 »
Citaat van: "shirtfan"
Grazie Solitarias,

heb de laatste 78 uur alle topics doorgenomen en zie nu pas dat er ook een voorsteltopicje is.
Mooi hoor, om iets te vinden waar veel -met name jongere- mensen zitten met een hang naar een bepaalde stijl.

Ben zelf 21 en tweedejaars rechten aan de UvA. Daarvoor het voorrecht gehad om twee jaar in Florence 'storie' te mogen studeren.

Volgens mij ben ik hier via Google terecht gekomen; mijn interesses liggen vooral op het gebied van klassieke (maat)kleding. Een mix tussen Engels en Italiaans. Je kent het wel; 18 cm pijpjes op hoogwater, strak getaileerde shirts en jasjes, etc etc. Kortom: la bella figura op en top.

Het maakt me weinig uit of mijn spullen van de 'reguliere' merken komen of niet; zolang de combinatie van pasvorm, stoffen en maakwijze maar goed is. Dit resulteert erin dat mijn kledingkast een bonte verzameling is van tientallen bekende en minder bekende merken. Ik kan daardoor wel de kwaliteit vrij goed vergelijken dus kan misschien nog echt wat bijdragen aan deze site!

Allereerst welkom!
Welke merken draag jij? (ik vraag dit omdat ik benieuwd ben welke merken de goede pasvorm hebben die jij beschrijft. Misschien ken ik er een paar niet en dan kan ik daar ook eens naar kijken).

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #102 Gepost op: 02 december 2004, 20:27:25 »
Op de Lijnbaan :?:

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #103 Gepost op: 02 december 2004, 20:33:21 »
Welkom in ieder geval!

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #104 Gepost op: 02 december 2004, 21:49:06 »
Citaat van: "ruby tuesday"
Ik had dit topic ook nog nooit gezien. Bij deze, Ben 23 jaar student CE en woon samen met mijn vriendin op appartement in Rotterdam. Mijn inlognaam komt van mijn favo Rolling Stones nummer.

Ben zeer geintresseerd in alles wat met kleding te maken heeft. Ben al 5 jaar werkzaam in de modebranche, en heb altijd ogen en oren opengehouden. Een eigen zaak ambieer ik al die tijd al. Ce doe ik om mijn horizon te verbreden, je weet maar nooit.

Draag nooit maatwerk, ben meer van het casualwear. Ik vind het prachtig al die stoffen, maar niet bij mezelf.  :roll:

De winkel waarin ik werk verkoopt Trend Corneliani, Boss(HUGO, Orange, Black, Green en Selection), Armani Jeans en Emporio Armani7,  Trussardi, Paul & Shark, Puma Shoes(Yashihuro en vd Slobbe) en vanaf deze zomer Blue Blood Jeans.

Welkom!
De Yashihuro en vd Slobbe Puma's zijn trouwens best cool, zag er laatst een paar staan.

Offline shirtfan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #105 Gepost op: 03 december 2004, 00:46:16 »
Citaat van: "Bonne"
Grazie Solitarias,

Allereerst welkom!
Welke merken draag jij? (ik vraag dit omdat ik benieuwd ben welke merken de goede pasvorm hebben die jij beschrijft. Misschien ken ik er een paar niet en dan kan ik daar ook eens naar kijken).

Bonne,
zoals ik al aangaf is dat vrij variabel. Zal er later in de andere topics wat dieper op in gaan, maar hierbij mijn favorieten:
- pak van Gieves & Hawkes; ultiem slanke pasvorm;
- shirtfavorieten verschillen: confectie - Lorenzini; maat - Borrelli, Nieuwenhuis & Kuiperi;
- accessoires: Turnbull & Asser.

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #106 Gepost op: 03 december 2004, 01:55:34 »
Gieves & Hawkes daar heb je wel een mooi pak aan ,loop wel eens langs hun winkel ziet er mooi uit.

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #107 Gepost op: 03 december 2004, 09:09:51 »

Bonne,
zoals ik al aangaf is dat vrij variabel. Zal er later in de andere topics wat dieper op in gaan, maar hierbij mijn favorieten:
- pak van Gieves & Hawkes; ultiem slanke pasvorm;
- shirtfavorieten verschillen: confectie - Lorenzini; maat - Borrelli, Nieuwenhuis & Kuiperi;
- accessoires: Turnbull & Asser.

Ben benieuwd naar je topics hierover.
Het merk Nieuwenhuis & Kuiperi ken ik niet, waar is dit verkrijgbaar en in welke prijsklasse zit dit merk?

Offline Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #108 Gepost op: 06 december 2004, 22:52:23 »
Ik zal mezelf ook maar even voorstellen.

Via Fok, waar ik onder de nick 'DJ-Maurits' al een geruime tijd actief ben,  ben ik hier terecht gekomen en lees al enige tijd mee. Als student ben ik helaas niet in staat om alles aan te schaffen wat ik graag zou willen hebben, maar ik kom een heel eind...  :wink: .

Ik mag me dan ook de gelukkige eigenaar noemen van een bescheiden collectie klokjes en schoenen. Naast mijn ziekelijke interesse voor al wat mooi is gebruik ik mijn vele vrije tijd om los te gaan als fotograaf en amateurkok. En alsof de duivel ermee speelt, zijn dit ook weer twee geldverslindende interesses...

Voorlopig lees ik nog gewoon rustig mee en zal me af en toe in een discussie mengen als ik het weer eens beter denk te weten. Zo op het eerste gezicht is hier genoeg kennis aanwezig op het gebied van horloges en culinaire kunstjes, dus ik houd me wel even op de achtergrond...  :wink: .
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

Offline Nexus

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #109 Gepost op: 06 december 2004, 22:54:52 »
Hey.. welkom!

Op de achtergrond houden is nergens voor nodig hoor ;)

Offline Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #110 Gepost op: 06 december 2004, 22:56:04 »
Citaat van: "Nexus"
Hey.. welkom!

Op de achtergrond houden is nergens voor nodig hoor ;)

En natuurlijk ben ik ook al een tijd actief op het forum van horloge.pagina.nl... dus we kennen elkaar al een beetje...  :wink:.
i]"I like hearing myself talk. It is one of my greatest pleasures. I often have long conversations all by myself and I am so clever that sometimes I don't understand a word of what I'm saying."[/i]

Oscar Wilde

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #111 Gepost op: 06 december 2004, 23:09:34 »
Citaat van: "Dionysus"

Via Fok, waar ik onder de nick 'DJ-Maurits' al een geruime tijd actief ben,  ben ik hier terecht gekomen en lees al enige tijd mee. Als student ben ik helaas niet in staat om alles aan te schaffen wat ik graag zou willen hebben, maar ik kom een heel eind...  :wink: .

Ik mag me dan ook de gelukkige eigenaar noemen van een bescheiden collectie klokjes en schoenen. Naast mijn ziekelijke interesse voor al wat mooi is gebruik ik mijn vele vrije tijd om los te gaan als fotograaf en amateurkok. En alsof de duivel ermee speelt, zijn dit ook weer twee geldverslindende interesses...

Voorlopig lees ik nog gewoon rustig mee en zal me af en toe in een discussie mengen als ik het weer eens beter denk te weten. Zo op het eerste gezicht is hier genoeg kennis aanwezig op het gebied van horloges en culinaire kunstjes, dus ik houd me wel even op de achtergrond...  :wink: .

Zo heet ik ook  8)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Dionysus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #112 Gepost op: 06 december 2004, 23:16:22 »
Citaat van: "Vodka"
knip

Zo heet ik ook  8)

Ik niet... 8).

Oscar Wilde

Offline Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #113 Gepost op: 06 december 2004, 23:32:10 »
...

Welkom :)

Offline Noud

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Hallo...
« Reactie #114 Gepost op: 21 december 2004, 15:35:40 »
Hallo,

Noud is de nick. 22 jaar, student TI.

Ben me de laatste jaren pas steeds meer voor mode gaan intresseren. Ik heb altijd het geluk gehad dat ik zussen had die zich er langer voor intresserde dus liep nooit echt voor lul. :P Want na 10 jaar technische opleidingen(LTS,MTS,HTS) weet je wel wat slecht is. :)
Nu loop ik er nog steeds wel gewoontjes bij maar zelfs dat valt al op daar. Afine...niets aan te doen. Dus een designer garderobbe heb ik helaas niet. Te weinig ervaring nog in (daar zijn we hier voor) en als arme student kan je ook niet alles zo maar aanschaffen.
Maar ben hier dus om ervaring op te doen en te leren.
tijlloos, maar wel eigen stijl.

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #115 Gepost op: 21 december 2004, 15:38:15 »
Welkom, TI als in Technische Informatica?

Damn, dat is echt boring volgens mij  :lol:
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #116 Gepost op: 21 december 2004, 15:40:50 »
Welkom!

Offline Noud

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #117 Gepost op: 21 december 2004, 15:58:12 »

Kenner? ;)

Ben er ook niet echt blij meer mee. Stijlloze klasgenoten. Je kleed je gewoontjes (1 paar schoen, 1 winterjas etc...) en je bent hetro, je probeerd je een beetje goed/gevarieerd te kleden en je bent opeens homo! Soms is het leven toch zo simpel.
tijlloos, maar wel eigen stijl.

Offline Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #118 Gepost op: 21 december 2004, 16:00:55 »
Citaat van: "Noud"

Kenner? ;)

Ben er ook niet echt blij meer mee. Stijlloze klasgenoten. Je kleed je gewoontjes (1 paar schoen, 1 winterjas etc...) en je bent hetro, je probeerd je een beetje goed/gevarieerd te kleden en je bent opeens homo! Soms is het leven toch zo simpel.

Beter compliment kan je niet krijgen als stijlloze mensen zeggen dat je homo bent  :lol:  :lol:

Offline Solitarias

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel I
« Reactie #119 Gepost op: 21 december 2004, 16:43:24 »
Welkom Noud.

Dagge veul moguh leren hier!
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias