Ik heb al 4(!) posts op mijn naam staan maar toch ook maar even voorstellen

Ik ben 29, werk als consultant in de IT (draag vaak pakken of pantalon+overhemd) en heb mijn hele leven niets om kleding gegeven.
Ik woog vanaf ongeveer mijn 20ste 106 kilo en ben 8 maanden geleden begonnen met afvallen. Sinds 2 maanden ben ik hier klaar mee en weeg ik 71 kilo (bmi 22,1). Mijn complete klerenkast is te groot. Zelfs sommige schoenen zijn nu te groot bij de wreef.
Omdat ik geen pakken meer had die ik kon dragen heb ik 2 maanden geleden bij Oger een caruso pak gekocht, ben gaan googlen op caruso en kwam op SF en stijlforum terecht.
Sindsdien lees ik elke dag op deze forums, ga veels te vaak de stad in (woon in amsterdam) om te shoppen/rondkijken en heb al redelijk wat nieuwe spullen gekocht..
spullen waar ik nooit van gehoord had en die ik ook nooit gekocht had als ik SF niet ontdekt had:
2 paar Santoni's bij Sir Max (wist niet dat schoenen zo goed kunnen passen, al mijn oude schoenen zijn veel te groot..)
suede chukka's bij Canali (nog nooit van chukka's gehoord)
jasje van Brunello Cucinelli
eerste MTM overhemd bij New Tailor (moet nog binnen komen, als het goed zit komen er waarschijnlijk meerdere)
jeans van APC (raw denim? een spijkerbroek is toch een spijkerbroek?)
riem van LGC (leather goods connection)
overhemd van RLPL (Ralph Lauren is toch met dat polopaard tekentje?)
cashmere sweater via Ebay (wist niet eens wat cashmere was)
Grand Seiko horloge (had behalve als kind nog nooit een horloge gehad)
alvast bedankt iedereen voor de hoeveelheid nuttige informatie hier!