Beste stijkenners,
Na, zoals velen, langere tijd het forum bezocht te hebben om alleen te lezen, dan toch maar een keer voorstellen.
Mijn naam is James en ik woon sinds een tijd in de metropool Monheim! Dit is een dorp in Bayern, Duitland. Dit omdat ik bij een Duitse firma een internationale functie bekleed en Duitse bedrijven willen nu eenmaal graag dat je, ondanks het vele reizen je in de buurt vestigt.
Ik vind het belangrijk stijlvol gekleed te gaan en mijn voorkeur gaat uit naar jeans, mooie Santoni’s, shirt en jasje met pochet. Ik begrijp dat de SF term hiervoor net-casual is. Inmiddels heb ik binnen de firma de bijnaam Sharp Duth Guy gekregen! Mijn inziens erg makkelijk daar de gemiddelde collega zich hult in te grote jeans, bergschoenen en een sweater!
Even een opsomming van merken die ik graag draag/gebruik: Santoni, Pall Mall jeans, Il Rosso shirts, Massimo Dutti jasjes, Suit Supply pakken, Panerai, diverse manchetknopen waaronder Bvlgari en Apple.
Met genoegen lees ik altijd de verschillende meningen waaruit weer eens blijkt dat iedereen een eigen stijl ontwikkeld.