Auteur Topic: Incotex  (gelezen 52518 keer)

Offline Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #150 Gepost op: 22 juni 2006, 20:52:56 »
Citaat van: "Jason"
Ik heb er van yoox een gekocht die opeens heel hoog gesneden is, (broeksband op taille) terwijl dat normaal niet zo is. Ik volg het ook niet meer..

Heh ja, ik heb een gele linnen die hoog gesneden is. Je zou denken dat juist de linnen wel een beetje casual laag zou zijn...

En heb een katoenen met knopengulp die evenveel kostte als de andere twee katoenen met rits :?:
size=9]"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner[/size]

Jason

• Gast
Incotex
« Reactie #151 Gepost op: 22 juni 2006, 21:56:51 »
We zouden de importeur ter verantwoording kunnen roepen:

Fashion Reply BV
Gerrit van der Veenstr 137
1077 DX Amsterdam
el: 020-6750048

Offline Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #152 Gepost op: 22 juni 2006, 23:28:23 »
Citaat van: "Jason"
We zouden de importeur ter verantwoording kunnen roepen:

Fashion Reply BV
Gerrit van der Veenstr 137
1077 DX Amsterdam
el: 020-6750048

Of tot een inkoop actie kunnen roepen met allemaal broeken die hetzelfde zijn wat pasvorm betreft :wink:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Offline Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #153 Gepost op: 26 juni 2006, 18:51:16 »
Tipje voor de mede-kleine mensen op het forum: (lengtemaat 30-31-32). Als je incotex 3/4 broeken tegen komt in de uitverkoop, pas ze even. Heb een mooie ivoorkleurige gekocht die precies goed is.  :D hoeft niet meer vermaakt te worden, en omdat 3/4 broeken van incotex niet echt goed lopen volgens mij heb je er best wel kans op. Ik was (weliswaar yoox) 44 euro kwijt

Offline Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #154 Gepost op: 05 september 2006, 19:16:16 »
Er hangen nog veel incotexjes voor rond de 100 bij senso den haag, en dan niet alleen de 100% zomer modellen.. Helaas niet in maat 46, maar vanaf 48
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #155 Gepost op: 05 september 2006, 19:17:40 »
Senso is dat die winkel bij hotel Des Indes.

Offline Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #156 Gepost op: 05 september 2006, 19:20:58 »
Citaat van: "gusto napolitano"
Senso is dat die winkel bij hotel Des Indes.

klopt helemaal. Veel creatieve kleding aldaar van Hans Ubink en Kenzo... Maar ook incotex, canali, loro piana, Juvenis... Verrassend assortiment...

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #157 Gepost op: 05 september 2006, 19:21:53 »
Is wel een leuke winkel wist alleen niet dat zij incotex verkochten.

Offline Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #158 Gepost op: 06 januari 2007, 18:04:39 »
Klein schopje. Incotex casual gaat nu voor 149 over de toonbank bij Senso. Voornamelijk zandkleur BTW.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #159 Gepost op: 06 januari 2007, 20:14:33 »
Citaat van: "Stromen"
Klein schopje. Incotex casual gaat nu voor 149 over de toonbank bij Senso. Voornamelijk zandkleur BTW.

Bij Pauw gaan ze ook voor rond dat bedrag weg. Iets meer, 155E enzo!
This, madame, is Versailles.

Offline mr_prak

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #160 Gepost op: 22 februari 2007, 22:46:33 »
Wat is een goede shop om 1a2 incotextjes te scoren, 'gewoon' neutraal donkerblauw? Oger?? Sartoria? maakt het qua prijs nog uit of is het overal zo'n 150e.

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #161 Gepost op: 22 februari 2007, 23:00:44 »
Citaat van: "mr_prak"
Wat is een goede shop om 1a2 incotextjes te scoren, 'gewoon' neutraal donkerblauw? Oger?? Sartoria? maakt het qua prijs nog uit of is het overal zo'n 150e.

Dat waren -20% uitverkoopprijzen, normaal rond de 200E. En Sartoria heeft volgens mij wel iets blauws katoen dacht ik. Even bellen zou ik zeggen!
This, madame, is Versailles.

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel

Offline Marijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #163 Gepost op: 20 maart 2007, 10:46:41 »
Hmm, ik ben volledig uit mijn, nog redelijk nieuwe, incotex (dik katoen, winter wit) gescheurd toen ik door mijn knieen ging. Gelukkig was ik a: al thuis en b: is het gewoon de naad.

Mijn vraag: is dit normaal? Zit er een goede kleermaker in Groningen e.o.?

Offline Zasa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #164 Gepost op: 20 maart 2007, 11:00:34 »
Nee, dat is niet normaal.

Je kan even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht heb

Offline Don

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #165 Gepost op: 20 maart 2007, 11:53:05 »
Citaat van: "Marijn"
Hmm, ik ben volledig uit mijn, nog redelijk nieuwe, incotex (dik katoen, winter wit) gescheurd toen ik door mijn knieen ging. Gelukkig was ik a: al thuis en b: is het gewoon de naad.

Mijn vraag: is dit normaal? Zit er een goede kleermaker in Groningen e.o.?

Dat is inderdaad niet normaal, zoals hierboven ook gesteld. Wonende in Groningen ben ik zelf wel gecharmeerd van Mustan Kledingreparatie in de Nieuwe Ebbingestraat.

Daar zit een Turkse kleermaker die een aantal herstellingen/ wat vermaakwerk voor me heeft gedaan tegen een goede prijs. Zijn vrouw fungeert als tolk, maar dat levert nauwelijks beletsel op.

Het is tevens een depot voor stomerij Hendorette in Groningen, een stomerij die nog 'in huis stoomt' in plaats van het op te sturen naar een grote stomerij waar met chloor wordt gestoomd.

Groeten,
Don

Offline Marijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #166 Gepost op: 20 maart 2007, 13:37:38 »
Top, dank voor de info. Ik zal eerst kijken of ik de broek nog kan terug brengen, alhoewel ik niet denk dat ik het bonnetje nog heb. Daarnaast heb ik de broek gekocht met 75 % discount, dus heel happig zullen ze niet zijn. En zoveel kan die kleermaker niet kosten. Thanks again.

Offline Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #167 Gepost op: 20 maart 2007, 15:37:22 »
Zat de broek gewoon niet te strak? Als ik het zo hoor dat het op de naad is uitgescheurd terwijl je door je knieen ging, is er gewoon te weinig stof en trekt de naad, als de spanning te groot word kan die scheuren, bij jeans is dat wat lastiger dan een delicate incotex.

Incotex valt zoiezo best klein, dus mss voortaan een maatje groter ;)

Het is giswerk en kan het natuurlijk niet goed beoordelen, maar het kan een mogelijkheid zijn natuurlijk

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #168 Gepost op: 20 maart 2007, 23:42:05 »
Idd Aero incotex is wat nauwer voortaan gewoon stil staan en niet gaan zitten of lopen :D

Offline Marijn

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #169 Gepost op: 21 maart 2007, 12:41:11 »
Toen ik het plaatste, dacht ik al: hier komen reacties op... Maar de broek zit zeker niet té strak en véél dikker ben ik de laatste tijd niet geworden (hoewel sporten er vies bij in schiet, op het moment). Draag nu ook een incotex (wol) en deze zit prima, alhoewel ik maar even niet door de knieen ga...Anyway, had gedacht dat ze iets meer spanning wel konden houden, maar helaas, niks verloren: laat het met ijzerdraad in elkaar zetten.

Offline Broker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #170 Gepost op: 25 april 2007, 20:07:46 »
Voor de onwetenden tussen ons, waarom zou je voor een S100 incotex 150 - 200e neertellen als je voor de zelfde prijs een S150 Corni (nee deze slijten niet snel) voor 170 e of een Brioni voor 250e zou kunnen kopen?
Je carrière dank je immers aan je eerste vrouw, maar je daarop volgende huwelijken dank je aan je goudgerande carrière."

Huey

• Gast
Incotex
« Reactie #171 Gepost op: 25 april 2007, 20:54:02 »
Citaat van: "Broker"
Voor de onwetenden tussen ons, waarom zou je voor een S100 incotex 150 - 200e neertellen als je voor de zelfde prijs een S150 Corni (nee deze slijten niet snel) voor 170 e of een Brioni voor 250e zou kunnen kopen?

Ik heb laatst een broek van Girbaud gekocht, die was aanzienlijk goedkoper. Maar de pasvorm was voor mij weer veel beter. Als de pasvorm van Brioni nog beter is zou ik die kopen. Bij broeken interesseert de maakwijze me niet zoveel. Als het model maar goed is en fijn materiaal ben ik allang blij.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #172 Gepost op: 25 april 2007, 21:51:56 »
Doe mij maar Borrelli broeken voor 200-225, zit tenminste nog iets van handwerk in en knopengulp. Incotex is leuk voor 100-150.

Brioni doet me niet zoveel (net als Zegna).

Huey

• Gast
Incotex
« Reactie #173 Gepost op: 25 april 2007, 21:53:55 »
Citaat van: "Vortex"
Doe mij maar Borrelli broeken voor 200-225, zit tenminste nog iets van handwerk in en knopengulp. Incotex is leuk voor 100-150.

Brioni doet me niet zoveel (net als Zegna).

Grappig, heb liever Brioni dan Borrelli. Vind Borrelli vaak maar zo/zo. Brioni is perfect qua afwerking terwijl Borrelli toch nog wel vaak een steekje laat vallen.

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #174 Gepost op: 25 april 2007, 22:17:53 »
Citaat van: "Huey"
Grappig, heb liever Brioni dan Borrelli. Vind Borrelli vaak maar zo/zo. Brioni is perfect qua afwerking terwijl Borrelli toch nog wel vaak een steekje laat vallen.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet heel vaak Brioni in m'n handen heb gehad (is alweer tijdje geleden). Maar wat betreft de pantalons kan ik me niet heel veel speciaals herinneren, beetje ala Zegna (dus weinig handwerk, geen knopengulp, geen ad split etc).

Vind Borrelli wel leuke broeken maken, wat vind je niet goed aan de afwerking bij Borrelli dan? Al mijn Borrelli broeken zitten degelijker in elkaar dan Incotex en Zegna.

Offline Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #175 Gepost op: 25 april 2007, 22:42:19 »
Wie verkoopt broeken van Brioni? Soc13ty en Oger?
esus saves, George Nelson withdraws!

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #176 Gepost op: 25 april 2007, 22:50:39 »
Citaat van: "Alboreto"
Wie verkoopt broeken van Brioni? Soc13ty en Oger?

Heb ze ook wel eens zien hangen bij zo'n kledingzaak tegenover Hermans in Utrecht.

Offline Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #177 Gepost op: 26 april 2007, 17:57:10 »
Chasen's.
esus saves, George Nelson withdraws!

Offline Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #178 Gepost op: 26 april 2007, 18:29:54 »
Citaat van: "Alboreto"
Chasen's.

Juist kon even niet op de naam komen :)

Offline Snob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Incotex
« Reactie #179 Gepost op: 26 april 2007, 19:28:34 »
Vandaag een groene Incotex gekocht bij Crossword in Brussel.

:wink:
Where has all the glamour gone?