Verwijzingen > Boeken, tijdschriften en websites

Tijdschriften - Algemeen

(1/124) > >>

Camiceria:
Is er iemand bekend met 'Fantastic Man'. Ik las ern een klein stukje over in nrc.next -> www.fantasticmanmagazine.com

gusto napolitano:

--- Citaat van: "Camiceria" ---Is er iemand bekend met 'Fantastic Man'. Ik las ern een klein stukje over in nrc.next -> www.fantasticmanmagazine.com
--- Einde van citaat ---
Ik heb het hier nog niet gezien maar onlangs in het vliegtuig zag ik een exemplaar liggen.

Fedor:
Elsevier Mannenbijlage vond ik tegenvallen.... veel te veel nadruk op designmode. Heb ik beter gezien.

"Shoppen in Milaan" was wel weer een leuk artikel, maar ook daar vnl. meldingen van designmodewinkels.

Camiceria:
Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

Avant Garde Man - dat lijkt wat meer om onze stijl te benaderen. Deze maand voor het eerst uitgekomen en ik meen dat ze in het najaar met deel twee komen.

Fedor:

--- Citaat van: "Camiceria" ---Was ook niet echt onder de indruk van Elsevier Thema maar vond het wel meevallen eigenlijk. Milaan was leuk inderdaad.

--- Einde van citaat ---

... en dat nogal confronterende artikel... wat is de afschrijving op kleding per dag. Nogal pijnlijk ;)

Maar op horloges werd iig weinig afgeschreven :). Op pakken daarentegen...  :roll:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie