Volgens mij ben je allround beter af met Pd'O. Maar Tod's zijn wel ietsje netter.
Ja ik wil ook een paar. Om naar de kroeg aan te trekken als ik santoni's zonde vind maar toch wat netter dan 'echte sneakers' wil. Maar ik zou ze niet maar oma aantrekken zeg maar...
Idd ze zijn moeilijk te vinden. In de PC heb je wel een winkel die vrij veel van ze verkoopt. Schoenenwinkel vanaf het begin gezien vrij snel aan de rechterkant.Anders kun je altijd nog yoox proberen, daar hebben ze vrij veel modellen.
Citaat van: "Merlino"Idd ze zijn moeilijk te vinden. In de PC heb je wel een winkel die vrij veel van ze verkoopt. Schoenenwinkel vanaf het begin gezien vrij snel aan de rechterkant.Anders kun je altijd nog yoox proberen, daar hebben ze vrij veel modellen.Op Yoox hebben ze nog 1 model in mijn maat die ik mooi vind, het paar van de foto hierboven. Ga dus eerst eens in de winkels kijken of ze daar wat hebben. Napoleon klopt het dat ze bij Montulet wat hebben staan van Pantofola?
Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Merlino"Idd ze zijn moeilijk te vinden. In de PC heb je wel een winkel die vrij veel van ze verkoopt. Schoenenwinkel vanaf het begin gezien vrij snel aan de rechterkant.Anders kun je altijd nog yoox proberen, daar hebben ze vrij veel modellen.Op Yoox hebben ze nog 1 model in mijn maat die ik mooi vind, het paar van de foto hierboven. Ga dus eerst eens in de winkels kijken of ze daar wat hebben. Napoleon klopt het dat ze bij Montulet wat hebben staan van Pantofola?Ja klopt, best veel modellen. Ze hebben ook Car shoe (erg fraai)
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Bonne"Citaat van: "Merlino"Idd ze zijn moeilijk te vinden. In de PC heb je wel een winkel die vrij veel van ze verkoopt. Schoenenwinkel vanaf het begin gezien vrij snel aan de rechterkant.Anders kun je altijd nog yoox proberen, daar hebben ze vrij veel modellen.Op Yoox hebben ze nog 1 model in mijn maat die ik mooi vind, het paar van de foto hierboven. Ga dus eerst eens in de winkels kijken of ze daar wat hebben. Napoleon klopt het dat ze bij Montulet wat hebben staan van Pantofola?Ja klopt, best veel modellen. Ze hebben ook Car shoe (erg fraai)Ook de luxere lijn waar ik een voorbeeld poste? Zo ja, dan moet ik in april maar eens naar Maastricht.
ik vind loafers een beetje ouwelullerig, draag gewoon sportschoenen of andere instappers, iig niet zulke oerdegelijke als op de pic
achja sportschoenen lopen sowieso lekkerder dan alle leren schoenen vind ik maar uit moreel oogpunt draag ik ze niet veel. Maar kan ze iedereen aanraden, bikkenbergs bv.loopt als pantoffeltjes
Citaat van: "Napoleon"achja sportschoenen lopen sowieso lekkerder dan alle leren schoenen vind ik maar uit moreel oogpunt draag ik ze niet veel. Maar kan ze iedereen aanraden, bikkenbergs bv.loopt als pantoffeltjesWaar combineer jij ze mee?
Wil zelf komende zomer zoiets als hieronder voor erbij. Heb al hele fijne loafers van leer in kastanjebruin (welke ik ook nog zoek in cognac);Iemand enig idee of Santoni iets dergelijks verkoopt?
Zomer instappers zijn zo rond de 275 euro althans in hun winkel aan de p.c te amsterdam.De kleding vind ik wel wat hebben erg zomers .
Ja kan altijd nog naar de overkant lopen daar zit Tod's.