Zag aardige zomerschoenen van Lier. Echt waar.
Ik heb een paar loafertjes met noppenzool van een onbekend Italiaans merk die al sinds september 2006 meegaan, en die kunnen ook nog wel even mee.
Bootschoenen, ik heb er al een paar keer naar gekeken, maar ze houden voor mij een 'Human Nature' vibe.
Dan heb je ze inderdaad enkel in de auto gebruikt neem ik aan?
Zonnebril afzetten en nogmaals kijken en deze keer goed.
Nee, dan heb je de verkeerde winkel bezocht denk ik ... overigens zijn de exemplaren van daar inderdaad abominabel, zo weet ik toevallig.
(...) JL met een winkelwaarde van 1200 euro, en die op Ebay voor 600 verkocht worden.
halfhoge
Daar krijg ik dan weer de kriebels van.
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Zie je veel deze zomer, zo'n red brick-zool.
Hope not; ziet er bijna uit als de bekende tennisrackets onder de sneeuwschoenen voor een mindere diepgang.
JSN.
Groene veters zouden het geheel wat mij betreft afmaken.Just kidding, vind ze niet mooi; zelfs groene veters zouden deze schoenen niet kunnen redden
Toegegeven het is een modeschoen en niet iets tijdloos maar ik vind ze gewoon vrolijk en 's zomers. Niet alles hoeft voor mij stijf en klassiek te zijn.
Ben ik wel met je eens, ik vind ze wel cool.