Hoe combineer je jouw canvas stappers eigenlijk? Zeker als je het hebt over plekken waar de schoenen ook wel eens uitgaan - ik neem aan het strand - ben ik benieuwd wat voor outfits je hiermee combineert.
Ik draag er altijd een spijkerbroek op (er zijn ogetwijfeld stijlvoller mogelijkheden).
En daarboven liefst een mooie zomertrui in linnen of katoen (die best een beetje mag wapperen in de wind).
Meestal naar het strand inderdaad, maar ook met boottochtjes. Het liefst ga ik dan door tot laat in de ochtend.
Het is inderdaad een merkwaardig schoentje, maar als je er niet met je neus op staat valt dat nauwelijks op.
Van het canvas, waar hun logo in is geweven, maken ze ook tassen.
Onopvallend valt van jouw schoenen niet te zeggen. Ze laten me denken aan strakke pakken, borsalinos, dikke sigaren en zwoele Cubaanse avonden/nachten. (maar dat kan natuurlijk ook aan de Middelandse zee zijn)
Verder vind ik de suede Santoni's en C&J's prachtig. Zeer geschikt om zomeravonden te stappen met weledelgeboren dames of stijlvolle tuinfeestjes. Maar ik zou er niet mee naar het strand gaan of op een boot. Maar de echte "diehard" maakt dat natuurlijk niets uit, die trekt er ook gewoon een korte broek bij aan..