Auteur Topic: De puta madre  (gelezen 5087 keer)

Offline Looking to improve

• Gebruiker
  • Once more, unto the breach...
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #30 Gepost op: 12 februari 2006, 13:14:52 »
Citaat van: "Camiceria"
Huisgenootje heeft een longsleeve met NARCOTICA BRIGADE best leuk dingetje

:shock:
Dan toch liever dit petje (en niet in huis op...  :P ):

De badge erboven kwam er los bij.

MtB
Anti:
-Chisel-toes (chiselfoob) en
-Napolitaanse manchetten

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #31 Gepost op: 12 februari 2006, 17:26:35 »
Citaat van: "Marco"
Citaat van: "Vodka"
Toch vind ik het een machtige strategie.

Een merk eerst hypen met celebs enzo en dan in enkele 'top' winkels verkopen voor bizarre prijzen. Dit zorgt voor nog meer aandacht en na een half jaartje ga je steeds lager in de markt zitten met navenante prijzen waardoor de massa bereikt wordt (en het grote geld ;) ). En weer een jaar daarna is het dood (en de eigenaar binnen ;) )

Zie Von Dutch, Bikkemberg schoenen, Puta Madre

hoeft niet altijd zo af te lopen, drankjes willen nog weleens blijven hangen
kijk naar red bull of in mindere mate corona

Ik heb het voornamelijk over kleding, frisdranken is toch wel heel iets anders.

Overigens bedoel ik dus Bikkemberg schoenen (of zoals Merlino het prima verwoord "Sport"). Ik weet dat Bikkemberg ook bij die Belgische '5' oid behoort en dus wel zeker kan ontwerpen.

Maar zeker die schoenen zijn volgens mijn beschreven strategie gegaan.

Een merk die zich wel redelijk to goed heeft kunnen houden is GSUS, dat is nu nog steeds 'in' dus dat heeft denk ik potentie om een soort Diesel te worden. :)
Sailing, an expensive way to travel for free"

Offline Al Capone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #32 Gepost op: 12 februari 2006, 18:06:50 »

Een merk eerst hypen met celebs enzo en dan in enkele 'top' winkels verkopen voor bizarre prijzen. Dit zorgt voor nog meer aandacht en na een half jaartje ga je steeds lager in de markt zitten met navenante prijzen waardoor de massa bereikt wordt (en het grote geld ;) ). En weer een jaar daarna is het dood (en de eigenaar binnen ;) )

Overigens bedoel ik dus Bikkemberg schoenen (of zoals Merlino het prima verwoord "Sport"). Ik weet dat Bikkemberg ook bij die Belgische '5' oid behoort en dus wel zeker kan ontwerpen.

Een merk die zich wel redelijk to goed heeft kunnen houden is GSUS, dat is nu nog steeds 'in' dus dat heeft denk ik potentie om een soort Diesel te worden. :)

en zeker niet te vergeten Gstar!!!

maar ik vind de eerste Gsus kleding wel mooier dan de dingen die de laatste tijd uitkomen :(

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #33 Gepost op: 12 februari 2006, 18:19:49 »
Citaat van: "Al Capone"

en zeker niet te vergeten Gstar!!!

maar ik vind de eerste Gsus kleding wel mooier dan de dingen die de laatste tijd uitkomen :(

G-Star is nooit echt een hype geweest volgens mij. Eerder gewoon een bedrijf wat lekker groeit en niet overdreven veel aandacht roept/trekt :)

Althans, dat denk ik hoor :P

Offline Satyr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #34 Gepost op: 12 februari 2006, 19:35:33 »
Het meeste Bikkembergs watj e ziet is Bikkembergs Sport, terwijl de lijn 'Dirk Bikkembergs' best aardige kledij (hoewel extreem op het wk 2006 gericht) bevat.

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #35 Gepost op: 12 februari 2006, 20:10:30 »
En dan te bedenken dat Belgie helemaal niet meedoet :lol:  :lol:

Offline Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #36 Gepost op: 12 februari 2006, 21:21:50 »
Elke associatie met voetbal is fout. Dus zeker Bikkemberg
Een licht in deze door voetbal gedomineerde duisternis is dan ook Jeremy Clarckson die elke auto gekocht door een te snel rijk geworden kansarme jongere (voetballer), als uncool defineerd....

En dat is mijn mening :)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Offline Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
De puta madre
« Reactie #37 Gepost op: 12 februari 2006, 21:27:11 »
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Een licht in deze door voetbal gedomineerde duisternis is dan ook Jeremy Clarckson die elke auto gekocht door een te snel rijk geworden kansarme jongere, als uncool defineerd....

Jeremy Clarkson heeft een leuk programma, maar verder vind ik het een bijzonder vervelend heerschap  :?
Hem omschrijven als een licht, staat gelijk aan David Beckham hoogbegaafd noemen  :lol: (En dat is mijn mening  :D )
ww.dezinvanluxe.nl

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #38 Gepost op: 13 februari 2006, 00:10:14 »
Citaat van: "Hein"
Een licht in deze door voetbal gedomineerde duisternis is dan ook Jeremy Clarckson die elke auto gekocht door een te snel rijk geworden kansarme jongere, als uncool defineerd....

Jeremy Clarkson heeft een leuk programma, maar verder vind ik het een bijzonder vervelend heerschap  :?
Hem omschrijven als een licht, staat gelijk aan David Beckham hoogbegaafd noemen  :lol: (En dat is mijn mening  :D )
Mooi gesproken Hein.

Offline Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #39 Gepost op: 13 februari 2006, 00:13:08 »
Ach, ik heb mij niet verder verdiept in mijnheer Clarckson. Het gaat dan ook om dat leuke programma... Zo beter?? :wink:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Offline gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #40 Gepost op: 13 februari 2006, 00:16:20 »
Ach, ik heb mij niet verder verdiept in mijnheer Clarckson. Het gaat dan ook om dat leuke programma... Zo beter?? :wink:
:lol:  programma is wel leuk een beetje gemaakt maar toch.......

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #41 Gepost op: 13 februari 2006, 00:20:42 »
Citaat van: "Hein"

Ik ken hem niet persoonlijk, dus daarom ben ik het nog met hem eens vwb voetballers :D

Offline Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #42 Gepost op: 13 februari 2006, 13:20:03 »
Ennehh de connectie? draagt de heer clarkson ook shirtjes van de Puta Madre, en Bikkembergs schoenen? :wink:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Offline Vodka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #43 Gepost op: 13 februari 2006, 13:35:33 »
Citaat van: "Jest_one"
Citaat van: "Merlino"

Moet wel zeggen dast ik jaren terug al stuks uit de bikkembergs eerste lijn zag op o.a. Yoox, en vond het altijd erg leuk/apart, let wel, dat was een antal jaren geleden al  :wink:  dus vind dat deze niet echt in het rijtje von Dutch thuishoort! maar op zich heb je natuurlijk gelijk, een ijzersterke strategie, die Zichzelf ook zeker bewijst elke keer! :cry:

Verschil met die andere merken is dat Bikkemberg ook nog haute couture lijnen heeft. De lijnen die aanslaan bij een wat minder elegant publiek (ik ben geloof ik nogal in een politically correct bui vanavond, misschien lees ik teveel AAAC) is Bikkembergs Sport en die lijn hoort mijns inziens zeker thuis in dat rijtje!

Ik vind overigens dat merken als puta madre ook meer op partyflock forum thuishoren. Waar ik overigens vooralsnog incognito door het leven ga  :lol:

Amai, daar zit ik ook :o

Offline Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
De puta madre
« Reactie #44 Gepost op: 13 februari 2006, 17:17:35 »
Citaat van: "Merlino"

Moet wel zeggen dast ik jaren terug al stuks uit de bikkembergs eerste lijn zag op o.a. Yoox, en vond het altijd erg leuk/apart, let wel, dat was een antal jaren geleden al  :wink:  dus vind dat deze niet echt in het rijtje von Dutch thuishoort! maar op zich heb je natuurlijk gelijk, een ijzersterke strategie, die Zichzelf ook zeker bewijst elke keer! :cry:

Verschil met die andere merken is dat Bikkemberg ook nog haute couture lijnen heeft. De lijnen die aanslaan bij een wat minder elegant publiek (ik ben geloof ik nogal in een politically correct bui vanavond, misschien lees ik teveel AAAC) is Bikkembergs Sport en die lijn hoort mijns inziens zeker thuis in dat rijtje!

Ik vind overigens dat merken als puta madre ook meer op partyflock forum thuishoren. Waar ik overigens vooralsnog incognito door het leven ga  :lol:

Amai, daar zit ik ook :o

je bent jong en je wilt wat he :roll:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.