Citaat van: "godelieven"Dameskleding imo prima , maar lingerie - toch vooral gekenmerkt door juist de afwezigheid van zulks - vind ik niet iets voor SFSolitarias dit was een grapig bedoelde insteek van Bachelor en moet niet al te serieus genomen worden hij vroeg zelf al om een slot.Gezien zijn poll ook uitwijst dat 55% er geen behoefte aan een stijlvolle vrouwenkleding topic heeft zou je dit topic eigenlijk ook moeten sluiten.Honour is honour....... lijkt me sterk als je ermee doorgaat.met een vriendelijk groet Godelieven.
Dameskleding imo prima , maar lingerie - toch vooral gekenmerkt door juist de afwezigheid van zulks - vind ik niet iets voor SFSolitarias dit was een grapig bedoelde insteek van Bachelor en moet niet al te serieus genomen worden hij vroeg zelf al om een slot.Gezien zijn poll ook uitwijst dat 55% er geen behoefte aan een stijlvolle vrouwenkleding topic heeft zou je dit topic eigenlijk ook moeten sluiten.Honour is honour....... lijkt me sterk als je ermee doorgaat.met een vriendelijk groet Godelieven.
Citaat van: "Jest_one"Citaat van: "godelieven"Dameskleding imo prima , maar lingerie - toch vooral gekenmerkt door juist de afwezigheid van zulks - vind ik niet iets voor SFSolitarias dit was een grapig bedoelde insteek van Bachelor en moet niet al te serieus genomen worden hij vroeg zelf al om een slot.Gezien zijn poll ook uitwijst dat 55% er geen behoefte aan een stijlvolle vrouwenkleding topic heeft zou je dit topic eigenlijk ook moeten sluiten.Honour is honour....... lijkt me sterk als je ermee doorgaat.met een vriendelijk groet Godelieven.voor ons ideaal jest one!
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jest_one"Citaat van: "godelieven"Dameskleding imo prima , maar lingerie - toch vooral gekenmerkt door juist de afwezigheid van zulks - vind ik niet iets voor SFSolitarias dit was een grapig bedoelde insteek van Bachelor en moet niet al te serieus genomen worden hij vroeg zelf al om een slot.Gezien zijn poll ook uitwijst dat 55% er geen behoefte aan een stijlvolle vrouwenkleding topic heeft zou je dit topic eigenlijk ook moeten sluiten.Honour is honour....... lijkt me sterk als je ermee doorgaat.met een vriendelijk groet Godelieven.voor ons ideaal jest one!inderdaad helemaal top!
Citaat van: "Jest_one"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jest_one"Citaat van: "godelieven"Dameskleding imo prima , maar lingerie - toch vooral gekenmerkt door juist de afwezigheid van zulks - vind ik niet iets voor SFSolitarias dit was een grapig bedoelde insteek van Bachelor en moet niet al te serieus genomen worden hij vroeg zelf al om een slot.Gezien zijn poll ook uitwijst dat 55% er geen behoefte aan een stijlvolle vrouwenkleding topic heeft zou je dit topic eigenlijk ook moeten sluiten.Honour is honour....... lijkt me sterk als je ermee doorgaat.met een vriendelijk groet Godelieven.voor ons ideaal jest one!inderdaad helemaal top!Gefeliciteerd he Glaasje champagne?
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Jest_one"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jest_one"Citaat van: "godelieven"Dameskleding imo prima , maar lingerie - toch vooral gekenmerkt door juist de afwezigheid van zulks - vind ik niet iets voor SFSolitarias dit was een grapig bedoelde insteek van Bachelor en moet niet al te serieus genomen worden hij vroeg zelf al om een slot.Gezien zijn poll ook uitwijst dat 55% er geen behoefte aan een stijlvolle vrouwenkleding topic heeft zou je dit topic eigenlijk ook moeten sluiten.Honour is honour....... lijkt me sterk als je ermee doorgaat.met een vriendelijk groet Godelieven.voor ons ideaal jest one!inderdaad helemaal top!Gefeliciteerd he Glaasje champagne? En een plekje in de galerij der SF-groten
Kunnen de admins misschien de onzinposts verwijderen.Ik zie namelijk wel een meerwaarde in zo'n topic/forum
Citaat van: "Vodka"Kunnen de admins misschien de onzinposts verwijderen.Ik zie namelijk wel een meerwaarde in zo'n topic/forumLeg uit?
jaaa marco, maar dat is nog pril (als ik me niet vergis)
Waarom ben ik nou weer geen vrouw! http://www.chinatowner.com/storefront/listCategories_4_0.htm
Loopt ze ook rond met een klein rood boekje?
Getuige de Montedero jasjes!
Citaat van: "Jason"foto [milf]
foto
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jason"foto [milf]Ik dacht al dat jij dit ging zeggen.. .
Citaat van: "Jason"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jason"foto [milf]Ik dacht al dat jij dit ging zeggen.. .inkoppertje he
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jason"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Jason"foto [milf]Ik dacht al dat jij dit ging zeggen.. .inkoppertje he Daphne Bunskoek is uitgeroepen tot homomoeder van het jaar, typische stijlforum milf dus..