http://www.isaia.it/Een vriend heeft vorige week een shirt gekocht bij Oger van Isaia. 200 euro en een perfecte pasvorm, zelf even gepast en hij zit perfect. Plooitjes, handwerk en een mooie afwerking. Zou bijna overstappen, maar toch blijf ik bij MTM Mazza via Via Andres en Fina via Pauw.
Doen ze volgens hem niet meer aan bij Oger, dit shirt komt uit het schap (RTW).
Nee, ik weet dat het louter RTW is, maar Frans Boone heeft wel MTM Isaïa.
Matuozzo Is natuurlijk wat de drager zelf wil. Finamore is wat eenvoudiger. De maten zijn bekend, kwestie van doorgeven wat je wilt.
Ik vind het wel verdomd veel geld voor zo'n shirtje, Puntje! Volgens mij heb je daar bijna Anna Matuozzo voor mits zij Nederland weer eens aan doet.
Ligt aan de stof.Gemiddeld rond de 280
Kan je mij vertellen waarom je bijna 500e neerlegt voor een RTW shirt?!? Bespoke met een 300s stofje kan ik het begrijpen.. maar RTW
Bij sommige winkels lijkt mijn kostenbewustzijn buiten te blijven. Gelukkig hamsterweken bij AH.
Dat ben ik met je eens. Fijne en zachte stof maar ik kan niet zien waarom het nu zo duur moet zijn, rechttoe rechtaan zonder plooitjes of andere details. Het witte Finamore-hemd hierboven bijvoorbeeld lijkt mooier te zijn afgewerkt.