Hallo,
Ik ben op zoek naar 'een eerste pak'. Heb wel pakken gehad van H&M en dergelijke, maar ben op zoek naar een pak van iets betere kwaliteit. Na hier wat rond te hebben gelezen, denk ik dat ik even naar de Suit Supply ga. Ik was benieuwd of er ook verschillen tussen de verschillende Suit Supply's in Nederland zijn? Qua service enzo?
Ik heb binnenkort een bruiloft (waar ik getuige zal zijn) en ik wil eigenlijk dat m'n eerste pak daarbij kan passen. Die bruiloft valt echter in de zomer rond een uur of één (waarbij het feest wel door zal gaan tot 's avonds laat). Nu is de dresscode vrij informeel (ze verwachten wel dat ik in pak zal gaan, als getuige), maar kan ik het maken om overdag in e zomer een donker pak aan te doen? Een lichtere kleur vind ik namelijk niet zo handig voor een eerste pak, aangezien ik wel een veelzijdig pak wil hebben.
Ik vind zwart zelf niet zo mooi en zat te twijfelen tussen antraciet of navy, wat vinden jullie verstandiger?
Ik heb overigens een budget van rond de 500 euro. Hoe ver kan ik daarmee komen bij de Suit Supply? En dan moet ik alles nog (pak, shirt, riem, das). En eigenlijk ook nog goede schoenen en ik denk dat ik daarmee wat te ver over m'n budget kom? Ik kan eventueel nog even wachten met schoenen tot ik wat meer geld heb.
What do you think?