Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (gelezen 110281 keer)

Offline Taros

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #90 Gepost op: 03 april 2006, 23:47:25 »
lol, daar was ik al bang voor. Helaas is het een aardig eindje reizen. Ik zal proberen de foto's zo snel mogelijk online te krijgen!

Bedankr voor alle hulp tot zover!  :idea:

Offline Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #91 Gepost op: 03 april 2006, 23:49:02 »
Citaat van: "Taros"
lol, daar was ik al bang voor. Helaas is het een aardig eindje reizen. Ik zal proberen de foto's zo snel mogelijk online te krijgen!

Bedankr voor alle hulp tot zover!  :idea:

:lol: Trek gewoon een keer je pak aan en maak wat foto's en vraag dan nog een keer om onze mening.
Hopelijk ben je iets wijzer geworden van ons gebral  :lol:

Offline Taros

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #92 Gepost op: 03 april 2006, 23:50:48 »
het is alleen dat het pak binnen 7 dagen terug moet, als ik besluit het niet te houden ;).

Offline Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #93 Gepost op: 03 april 2006, 23:52:14 »
het is alleen dat het pak binnen 7 dagen terug moet, als ik besluit het niet te houden ;).

Gewoon houden en dan achteraf kan je nog dingen laten aanpassen.
mits dit nodig is natuurlijk  :wink: (he Merlino en Rogier)  :lol:

Offline Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #94 Gepost op: 03 april 2006, 23:52:37 »
Ik snap het überhaupt niet helemaal. Je koopt een pak in een winkel, dan mag je het zeven dagen testen ofzo? En daarna ga je naar ze terug en dan korten ze de broekspijpen en mouwen in ofzo?
size=9]"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner[/size]

Offline Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #95 Gepost op: 03 april 2006, 23:53:28 »
Citaat van: "Merlino"
Ik snap het überhaupt niet helemaal. Je koopt een pak in een winkel, dan mag je het zeven dagen testen ofzo? En daarna ga je naar ze terug en dan korten ze de broekspijpen en mouwen in ofzo?

Testrit  :lol:

Offline Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #96 Gepost op: 03 april 2006, 23:53:48 »
het is een outlet, je hebt gewoon 7 dagen om het pak terug te brengen en geld terug te krijgen, neem ik aan :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #97 Gepost op: 03 april 2006, 23:53:56 »
Citaat van: "Merlino"

Ik denk gewoon ruilen binnen 7 dagen.
This, madame, is Versailles.

Offline Taros

• Nieuwe gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #98 Gepost op: 03 april 2006, 23:54:28 »
ruilen idd, maar daarbij wel dat het geen probleem was om het terug te brengen. Hij past al erg goed, maar als ik het zeker wist mocht ik hem dan ook nog laten perfectioneren.

Overigens is het wel zo dat dan die korting van m'n vriend ook vervalt, dus dat zou wel balen zijn.

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #99 Gepost op: 03 april 2006, 23:59:34 »
ruilen idd, maar daarbij wel dat het geen probleem was om het terug te brengen. Hij past al erg goed, maar als ik het zeker wist mocht ik hem dan ook nog laten perfectioneren.

Overigens is het wel zo dat dan die korting van m'n vriend ook vervalt, dus dat zou wel balen zijn.

Dan ga je hem toch niet terug brengen :?

Nu betaal je 600 voor 2 pakken. Als jij hem terug brengt betaalt die vriend van je rond de 600 voor 1 pak....

hierbij neem ik tenminste aan dat elk pak rond de 600 kost?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #100 Gepost op: 04 april 2006, 11:41:54 »

wat is dan het hele probleem? wat een aantal hier ervan vinden? Het gaat totaal niet om het merk(hier dragen leden ook H&M/Zara/WE). Het gaat erom dat het kleur je staat en dat het je goed past.

Offline Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #101 Gepost op: 04 april 2006, 15:17:46 »
WE  [-X  ](*,)  :-#  =;  [-(

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #102 Gepost op: 04 april 2006, 15:31:39 »
is het niet zo dan? volgens mij wel

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #103 Gepost op: 04 april 2006, 15:41:56 »
Citaat van: "ruby tuesday"
is het niet zo dan? volgens mij wel

Inderdaad, en lekker boeie of iemand WE draagt of niet. Vriend van me draagt het ook veel (de pakken) en het ziet er zeker in vergelijking met de gemiddelde NL-er prima uit en bovendien voelt die zich er prima in...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Napoleon

• Gast
Je 1e pak
« Reactie #104 Gepost op: 04 april 2006, 19:46:41 »
Citaat van: "Jacob"
maak je niet druk

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #105 Gepost op: 04 april 2006, 23:33:17 »
L.S.

Ik kijk af en toe rond op dit forum en heb besloten te registreren, dus hier mijn eerste post:

Ben ook van plan binnenkort m'n eerste pak aan te schaffen.

Twijfel nog of ik ga voor de aanbieding van een plaatselijke herenmodezaak  (pak +2 hemden+ stropdas voor ca. 250-300 e) of toch naar Suit Supply.

Wil maximaal 300 euro uitgeven. Het pak moet voor verschillende gelegenheden geschikt zijn dus waarschijnlijk wordt het antraciet, zwart of navy.

Kzal dit topic blijven volgen en kijk uit naar jullie tips :)

Offline Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #106 Gepost op: 04 april 2006, 23:34:43 »
Citaat van: "Clay"
L.S.

Ik kijk af en toe rond op dit forum en heb besloten te registreren, dus hier mijn eerste post:

Twijfel nog of ik ga voor de aanbieding van een plaatselijke herenmodezaak  (pak +2 hemden+ stropdas voor ca. 250-300 e) of toch naar Suit Supply.

Wil maximaal 300 euro uitgeven. Het pak moet voor verschillende gelegenheden geschikt zijn dus waarschijnlijk wordt het antraciet, zwart of navy.

Zou dan naar Suit Supply gaan en een hemd kopen bij shirtmakers..
Beter kan je niet starten  :wink:

Offline Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.christiaanverwijs.nl
Je 1e pak
« Reactie #107 Gepost op: 04 april 2006, 23:43:38 »

Ik vind eigenlijk betrekkelijk weinig mis met WE, gezien de prijs die je er voor betaalt. Als je wat meer te besteden hebt zul je uiteraard wel voor de betere merken gaan, maar stijl zit niet alleen in dure kleding. Ik vind het juist veel knapper als mensen er in slagen om er super uit te zien met kleding van de WE, H&M, enz. Maar dat neemt niet weg dat je al vrij snel gaat merken wat er aan WE pakken wat minder is, en dat ze dus niet zo'n lang leven beschoren zijn in je kast. Dan kun je beter even wachten en bij de SuitSupply kijken. Dan heb je tenminste een pak waar je ook wel wat langer mee zult doen.
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #108 Gepost op: 05 april 2006, 00:03:24 »
Een truitje van de H&M of Zara, ok. Maar een pak van de WE?!

Dan wordt er toch even vergeten dat het onderschrift van dit forum 'herenkleding voor ware fijnproevers' is  :?

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #109 Gepost op: 05 april 2006, 08:26:20 »
Citaat van: "Rogier"

Dan wordt er toch even vergeten dat het onderschrift van dit forum 'herenkleding voor ware fijnproevers' is  :?

ik had het ook niet over een pak van de WE.. maar doelde meer op het feit dat een merk niet zo heel belangrijk is, maar dat ik de pasvorm stuk belangrijker vindt..

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #110 Gepost op: 05 april 2006, 08:46:39 »

Waar het naar mijn idee een beetje misgaat is het afkraken van andere merken/kledingstukken dan diegene die hier het liefst gedragen worden. Een topic over de schoonheid van WE pakken lijkt me ook overbodig, maar om het nou compleet af te kraken als iemand het over zijn 1ste pak heeft vind ik overbodig.....

Dus ik ben het compleet met je eens dat het ophemelen van WE niet bij dit forum past, maar het compleet afkraken om het afkraken vind ik ook weer niet nodig. Er zijn dingen waar ik me op dit forum sterker aan erger. Ik noem maar het elke minuut offtopic gaan om vooral geen stiltes te laten ontstaan op het forum....

Offline ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #111 Gepost op: 05 april 2006, 09:13:59 »
Citaat van: "Lex"

Er zijn dingen waar ik me op dit forum sterker aan erger. Ik noem maar het elke minuut offtopic gaan om vooral geen stiltes te laten ontstaan op het forum....

=D>  mee eens, SF'ers blijven er iig voor weg

Offline Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
    • http://www.menconieuwenhuis.com
Je 1e pak
« Reactie #112 Gepost op: 05 april 2006, 10:08:42 »
Wat zijn jullie (en ik nu ook) nu aan t doen dan...  :)
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Offline Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #113 Gepost op: 05 april 2006, 10:25:15 »
Citaat van: "Clay"
L.S.

Om dan maar even het goede voorbeeld te geven :P

Ik zou voor een antraciet of navy pak (zelf zou ik antraciet nemen) gaan van Suitsupply. Die zullen ze vast wel hebben voor 250 euro plus een shirt en das voor 75 euro moet wel lukken. Dan ben je voor 325 euro klaar
 :idea:

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #114 Gepost op: 05 april 2006, 11:32:33 »
Citaat van: "Lex"

Om dan maar even het goede voorbeeld te geven :P

Ik zou voor een antraciet of navy pak (zelf zou ik antraciet nemen) gaan van Suitsupply. Die zullen ze vast wel hebben voor 250 euro plus een shirt en das voor 75 euro moet wel lukken. Dan ben je voor 325 euro klaar
 :idea:

Ja, het wordt vrijwel zeker antraciet, kleur ongeveer als hier:

325 is misschien wat meer dan ik zelf in gedachten had maar zal vast wel binnenkort naar Suit Supply gaan om een beetje rond te kijken.

Offline Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
    • http://www.menconieuwenhuis.com
Je 1e pak
« Reactie #115 Gepost op: 05 april 2006, 11:42:34 »
Ik denk dat je met 300 wel erg aan de krappe kant zit voor je wensen; pak + 2 hemden + das. Ik zou er 100 e extra aan besteden en dan gewoon alles bij Suit Supply halen. Pak 250, hemd 2  * 50, das 25 en dan heb je nog 25 e over kousen en weet ik veel.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Offline Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #116 Gepost op: 05 april 2006, 11:49:13 »
Citaat van: "Camiceria"
Ik denk dat je met 300 wel erg aan de krappe kant zit voor je wensen; pak + 2 hemden + das. Ik zou er 100 e extra aan besteden en dan gewoon alles bij Suit Supply halen. Pak 250, hemd 2  * 50, das 25 en dan heb je nog 25 e over kousen en weet ik veel.

Schoenen en een riem/bretels?

Nee maar serieus, Clay, heb je daar al aan gedacht? Niets zo storend als een mooi pak met lelijke schoenen er onder.

Offline Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #117 Gepost op: 05 april 2006, 16:56:05 »

juistem

Offline Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #118 Gepost op: 05 april 2006, 18:00:20 »

juistem

Dan nog kan dat best gedragen worden...

Het gaat ook om de looks, en niet alleen om handwerkdetails e.d. Als iemand een goed passend WE-pak (als dat tenminste kan ;)), waarvan ook de mouwen e.d. op de juiste lengte zijn dan zie ik dat liever dan iemand in een slecht zittende DfS :P

Overigens moet ook zo'n goedkoop pak worden afgemaakt met een stel goede schoenen natuurlijk, want dat is toch meestal de grootste dooddoener. Daarnaast juiste combinatie e.d.

Offline Clay

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
« Reactie #119 Gepost op: 05 april 2006, 19:34:40 »
Citaat van: "Camiceria"

dat pak+hemd+2stropdassen voor minder dan 300e is een aanbieding van een herenzaak, verwacht ook niet dat ik zoiets elders kan krijgen.