Dank voor de complimenten, de vlammenwerper heeft nog niemand bovengehaald tot dusver. Dat zal dan wel gebeuren als ik het pak kom showen

Zoals gezegd ... mooie schoen. Het lijkt op deze foto (in ieder geval op mijn monitor) alsof de schoenen zweven. Eigen foto of een van C&J zelf?
Zoveel eer voor een zelfgemaakte foto

. Zit gewoon in de woonkamer op de sofa en heb de zelfontspanner van de camera z'n werk laten doen. De foto's van C&J moeten dus wel heel erg slecht zijn

Of ik blij ga zijn met de schoenen, zal de tijd nog moeten uitwijzen. Zit met die vervelende correctiezolen. Bij goedkope schoenen is dat geen probleem, daar zit bijna altijd een zooltje uit schuim of textiel ingeplakt. Eruit scheuren en de correctiezolen hebben plaats.
Bij de duurdere, elegante schoenen gaat dat niet, daar zit een hoowaardig vast binnenwerk in. Voor de C&J's heb ik nu maat 11 opdat er voldoende ruimte is voor de zolen, anders volstaat 10. Ik weet het dus zo niet, de verkoper zei dat ik me niets van de maat moest aantrekken, en dat het moet passen. Dat lijkt nu zo te zijn. Anderzijds zag later dat ik de smalste uitvoering (E) heb en dat er nog bredere zijn. Dus vraag ik me af of een bredere leest en een kleinere maat (10,5 bvb) niet beter geweest was. Enfin, eerst eens inlopen en kijken hoe het evolueert.