Veel nieuws ondertussen van Alfred Sargent. De bestaande 'premier' line wordt uitgebreid en er komt een 'exclusive' line. Dat betekent dat de volgende verschillende lines zullen bestaan:
-Town & Country line (RTW, full grain, ~250 GBP, vaste kleuren)
-Premier line (RTW, full grain, ~250 GBP, vaste kleuren)
-Exclusive (MTO, full grain, 385 GBP, modellen beschikbaar in Black, Chestnut, Espresso, Tobacco, Black suede en Brown suede, dainite of oak bark)
-Handgrade (MTO, handgrade, full grain, 640 GBP, alle kleuren mogelijk, dainite of oak bark)
Er komt ook een hele nieuwe website aan en Chay heeft me al het een en het ander laten zien. De website is erg duidelijk en er zal de mogelijkheid zijn om de MTO opties middels een webbased formulier in te vullen. Erg handig natuurlijk, maar wellicht wat misbruik gevoelig. De website is nog niet officieel on-line geloof ik, dus jullie krijgen de link nog van mij tegen die tijd.
Ik heb geen idee waar de exclusive line mee te vergelijken zal zijn. Op het blog stond al wel een heel mooi paar:
http://alfred-sargent.blogspot.com/2010/06/as-exclusive-style-name-moore.html. Wellicht is dat de kleur tobaco?
Zelf vindt ik met name die exclusive line wel interessant, met name natuurlijk omdat de handgrade line gewoon een aanslag op het budget is. Ook zit er in de exclusive line een hele mooie dubbele monk die me gelijk deed denken aan de C&J Lowndes, maar dan in meer kleuren