Misschien heet de mevrouw 'She'?
Nee die heet Vân.
Na meer dan 3000 pakken voor de man en vrouw vervaardigd te hebben in het voormalige De Oost Maatkleding (2004-2009) is het tijd voor vernieuwing. Vân heeft per juli 2009 haar bedrijfsnaam omgedoopt tot She-Tailor in een nieuw businessconcept om haar klanten nog beter te kunnen bedienen.
First dressing The Mind; then the Body! She staat voor de vrouwelijke tailor die als primair uitgangspunt voor haar maatwerk ‘the mind’ neemt en secundair ’the body’.
Hun site zo bekijkende krijg ik de inruk dat ze voornamelijk kleding voor vrouwen maken. Van een vrouw voor vrouwen met blote vrouwen aan de muur.
Van de foto's bij de mannen pakken afdeling ben ik niet echt onder de indruk. Kan liggen aan de combi van de pakken en het model die ze toont. Daarnaast is het getoonde niet mijn stijl.
De prijs is vrij laag, en ze zeggen slechts 4 weken nodig te hebben. Err van uitgaande dat zoals hier al vermeld werd, dat het in Vietnam gemaakt wordt en de verwijzingen op de site naar Vietnam is dat zeer snel.
Tenzij de lieden echt flink uitgebuit worden moet er vrij veel met plakvlieseline gewerkt worden. (Wat enkele van de detail foto's lijken te bevestigen (zeer platte en vlakke revers, manier van vallen van de plooien in voorpand)
Wat spelende met de prijs indicatie pagina denk ik dat je (zeker in de duurdere stof categorieën) iets beters kunt vinden.