Dan weet ik al hoe ik mijn kind later ga noemen als ik een meisje krijg
Citaat van: "TimMureau"Dan weet ik al hoe ik mijn kind later ga noemen als ik een meisje krijg Nel? Het moet toch een beetje Hollands blijven he?
Wie heeft hier ervaring mee? Ik zou ook weleens foto's willen zien van de zaak van Marinella en van de dassen natuurlijk. Dus foto's en ervaringen met Marinella plaats ze hier ik ben erg benieuwd
A few years ago you were asked to sell your trademark. Why didn't you?"It was a terrible time for me. Many came forward. First amongst them was HDP, who wished to build up a new Italian luxury name. I was offered 50 million euro, and then they went up to 60 million. Then it became, under an American investment fund, 65 million. It was a very tormented and difficult decision. But at the end I said 'No' to everyone: I am not interested in becoming an industry, it is not my world, I don't know it and I don't want to know it. I open the shop before seven every morning, go and have a coffee with some clients, discuss with them what tie to put on but also some of the important issues of the world. Because some of the most important people in the world have visited this shop."
Citaat van: "TimMureau"Wie heeft hier ervaring mee? Ik zou ook weleens foto's willen zien van de zaak van Marinella en van de dassen natuurlijk. Dus foto's en ervaringen met Marinella plaats ze hier ik ben erg benieuwduit een ander topic:http://www.italtrade.com/spotlight/marinella.htmhij heeft 65 miljoen geweigerd om niet commercieel te worden.. lijkt me een goed zaak.
Citaat van: "TimMureau"Wie heeft hier ervaring mee? Ik zou ook weleens foto's willen zien van de zaak van Marinella en van de dassen natuurlijk. Dus foto's en ervaringen met Marinella plaats ze hier ik ben erg benieuwduit een ander topic:http://www.italtrade.com/spotlight/marinella.htmCitaatA few years ago you were asked to sell your trademark. Why didn't you?"It was a terrible time for me. Many came forward. First amongst them was HDP, who wished to build up a new Italian luxury name. I was offered 50 million euro, and then they went up to 60 million. Then it became, under an American investment fund, 65 million. It was a very tormented and difficult decision. But at the end I said 'No' to everyone: I am not interested in becoming an industry, it is not my world, I don't know it and I don't want to know it. I open the shop before seven every morning, go and have a coffee with some clients, discuss with them what tie to put on but also some of the important issues of the world. Because some of the most important people in the world have visited this shop."65 miljoen.. dan zit het goed.
Ik heb vandaag maar nog eens geprobeert te bellen naar Marinella deze keer naar de winkel in Milaan. Die spraken dus wel Engels :D is iemand ooit al eens in Milaan in de Marinella winkel geweest? Ik zag trouwens ook Angelo Fusco heb er wat over opgezocht maar dat ziet er toch ook wel leuk uit.