Oke, dank u maar even een vraagje is Pauw in Laren niet zo uitgebreid als Amsterdam dan??
In de zomer van 2003 zag ik de winkel Oger in de P.C. Hooftstraat. Ik vond deze winkel zo mooi dat ik dacht hier moet ik ooit gaan kopen. Ik ben in oktober dit jaar gestart met afvallen om een mooi pak bij Oger te gaan kopen. Ik had in decemeber dit jaar mijn geld dat ik kreeg van mijn familieleden met de feestdagen bij elkaar gelegd om twee dassen te gaan kopen bij Oger. Ik ben een echte fan van Oger want Oger is mijn stimulance geweest om 40 kilo af te vallen in een paar maanden tijd. En ik vind de sfeer in de Oger winkels super. Oger Lusink zelf is ook mijn voorbeeld en ik hoop hem ook ooit nog eens te ontmoeten. Ik ben nu op moment bezig met te sparen zodat ik binnenkort mijn eerste kostuum bij Oger kan aanschaffen met bijpassend shirt en das. Ik hoop ook dat Oger nog heel lang bestaat want ik ben er echt een fan van.
Jep, dat klopt er staat ook mijn verhaal van het afvallen
niet mis, 50 kg. Ik heb al moeite met 5
Ik ben wel in de boardroom geweest tijdens de rondleiding die ik toen kreeg vond ik erg indrukwekkend maar aan de inrichting te zien zal je wel enorm moeten betalen om daar iets op te laten meten
Zevenend. Daar zit Pauw ja. Parlare ook trouwens (Brioni/Borrelli). Talpa geen idee. Maar John de Mol zie ik regelmatig in Laren, dus misschien heeft hij idd een kantoor daar. De Mol SR. woont ook in Laren dus het kan ook zijn dat hij gewoon zijn vader bezoekt dan Tim, als ik jou was zou ik trouwens nog niet te veel dúre dingen kopen. Je smaak verandert nog steeds gigantisch. Als ik de dingen zie die ik op mijn 15e kocht... Nu is de tijd om een beetje te experimenteren, dus ik zou eerder voor kwantiteit ipv kwaliteit gaan als ik jou was